"saya nak cerai sbb laki saya miang"

CG Sponsors




ARIFFX

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 27, 2008
Messages
12,037
Reaction score
159
Points
123
kAJANG: Selepas tidak tahan dengan sikap suaminya yang dikatakan mempunyai hubungan sulit dengan ramai wanita, seorang ahli perniagaan memfailkan tuntutan perceraian fasakh di Mahkamah Rendah Syariah di sini, semalam, selepas hampir 22 tahun bernikah.

Sadiah Abdul Shukor, 46, yang diwakili peguam syarie, Datuk Mohd Zaidi Mohd Zain, membuat permohonan itu terhadap Abdullah Abdul Rahman, 46, yang juga pegawai kanan kerajaan di kaunter pendaftaran Mahkamah Rendah Syariah di sini, semalam.


Tuntutan itu dibuat mengikut Seksyen 53 Enakmen Undang-Undang Keluarga Islam (Negeri Selangor).

Berdasarkan penyata tuntutan itu, Sadiah (plaintif) mendakwa dia sudah tidak tahan dengan sikap Abdullah (defendan) yang menjalinkan hubungan sulit dengan wanita Filipina dan Thailand.


Plaintif mendakwa mempunyai bukti terhadap kecurangan suaminya apabila menjumpai gambar lucah defendan bersama wanita lain selain bukti salinan pasport yang menunjukkan Abdullah berulang-alik ke Thailand setiap bulan.


Defendan juga didakwa mengabaikan nafkah melebihi tiga bulan sehingga menyebabkan plaintif terpaksa menampung perbelanjaannya dan anak.

Pasangan itu bernikah pada 31 Januari 1988 di Johor dan dikurniakan empat anak perempuan dan seorang anak lelaki berusia 22 hingga empat tahun.


Mahkamah menetapkan 15 Disember ini untuk mendengar kes itu.
 
Sponsored Post

-pojie-

Well-Known, Member, XM Official, Representative
Joined
Oct 29, 2008
Messages
20,951
Reaction score
50
Points
120
ermmm x tau la nk kata ape..
 

paklang

Active Member
Joined
Sep 11, 2006
Messages
1,059
Reaction score
7
Points
25
mampu dari segi batin jer maslah gak ni..poket kne tebal la abe wei..ni entah2 dah kawin ngan yg thailand n filiphine tu huhuhu..
sian anak bini terabai tu...
 

abangjedi

Active Member
Joined
May 3, 2010
Messages
1,102
Reaction score
22
Points
30
pasai laki jd miang... cer tanya bini dia, selesai ka tanggungjawab dia kat suami zahir batin.
 

Scorpions10

Legendary Member
Joined
Jan 29, 2010
Messages
16,345
Reaction score
56
Points
120
gilo sex tul laki dia nih..sian anak2 la weii..hampehh tul..
 

kopok_din

Freshie
Joined
Nov 9, 2010
Messages
20
Reaction score
0
Points
3
anak2 gak yg jd mangsa....
Apa lah punya laki...
X sian kat anak yg bongsu tu ker?
Nak sedap jer....
Kat sana nanti jawab lah ko...
 

Staffstatic

Active Member
Joined
Jul 17, 2009
Messages
2,265
Reaction score
28
Points
30
hurm anak da besar pnjang da 2
silap2 ank laki dia pon join p sekali ngan bapak dia hehe
 
Sponsored Post
Top
Log in Register