Saya Mencabar Datin Seri Rosmah Mansor

CG Sponsors




GoldFinger

Active Member
Joined
Jan 27, 2008
Messages
1,814
Reaction score
6
Points
25
Saya mencabar Datin Seri Rosmah Mansor dan datin-datin yang lain yang tidak menutup kepala untuk tampil dihadapan TV bercakap mempertahankan nama Allah Taala ....:D:D:D

Hari2 bosan tgk TV3 tunjuk orang ameno saja bercakap dan berdemo menentang penggunaan nama Allah oleh Kristian...

ni aku nak tanya...kalau dah Islam saja guna nama Allah sekalipun...kenapa negara yg umno perintah dulu beri lesen buka kilang arak , kedai judi , pusat disko dan menaja hiburan karut yang manggalakkan anak muda terjerumus kpd benda yg tak baik ?


apa kamu semua umno mau main wayangkah , konon ameno sajalah yang sayangkan Islam dengan membela nama Allah , walhal kepala pun berjambul tak menutup aurat...

chiit ..pooooodahhh , jgn nak buat trick konon ameno sajalah juara rakyat dan juara dlm bela agama....taaekk Kucennggg !!
!

AKU MAKIN MELUAT DENGAN UMNO. Selamat Tinggal PRU-13 InsyaAllah..semua bangsa dan semua kaum akan benci kamu dlm diam...
 
Last edited:
Sponsored Post

eishen

Active+ Member
Joined
Nov 26, 2007
Messages
3,545
Reaction score
82
Points
30
pnas la ni jap ag..hahaha
 

keri3534

Active Member
Joined
Oct 30, 2009
Messages
1,075
Reaction score
2
Points
25
buang masa cabar dia org ni...dia org x kan layan punye
 

GoldFinger

Active Member
Joined
Jan 27, 2008
Messages
1,814
Reaction score
6
Points
25
marilah kita berfikir dalam skop yang luas dan terbuka. Aku tidak nampak keikhlasan puak yang melaung-laung dlm nak membela nama Allah ini...

teruk lagi kalau jenis kepala otak racist ...last sekali depa lah yang tibai perabis duit rakyat... cari publisiti murah guna agama ?

apa tak mau cakap pasal gula naik 20 sen kah ?...kami tidak terlalu buduh utk memikirkan ini semua....
 

FXminded

Super Active Member
Joined
Sep 11, 2009
Messages
5,189
Reaction score
18
Points
65
TT mimang hibat.. belavo...belavo..:)cgrock:)cgrock:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 

thetu5

Active Member
Joined
Nov 25, 2007
Messages
1,660
Reaction score
31
Points
30
marilah kita berfikir dalam skop yang luas dan terbuka. Aku tidak nampak keikhlasan puak yang melaung-laung dlm nak membela nama Allah ini...

teruk lagi kalau jenis kepala otak racist ...last sekali depa lah yang tibai perabis duit rakyat... cari publisiti murah guna agama ?

apa tak mau cakap pasal gula naik 20 sen kah ?...kami tidak terlalu buduh utk memikirkan ini semua....
dorg bkn ingat kiamat..yang penting bg dorg komisen..:D
gunakan agama untuk kepentingan perut mereka..
 

GoldFinger

Active Member
Joined
Jan 27, 2008
Messages
1,814
Reaction score
6
Points
25
buang masa cabar dia org ni...dia org x kan layan punye
nanti ada cacai dia akan datang sini tgk dia layan mcm mana ?...headline TV3 ok tunjuk ameno demo sana sini , pum pam pum pam pemuda ameno lah , su ameno lah bercakap konon kamilah yang bela..bertakbir....

ni kampung aku ni ramai orang atasan ameno ni kaki perempuan tau, sekor2 boleh tunjuk. tak gunalah dok melaungkan bela nama Allah...last sekali togok arak....

ameno ni jenis penipu besar...auta saja lebih , gula naik , GST tu apa crita ...apa ? enjin jet hilang ...?:)):)):))
 

pijoe

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
13,302
Reaction score
1,220
Points
221
ada point penting dalam tu....boleh wat modal...
 

azimuth

Active Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
2,010
Reaction score
0
Points
20
mn pecacai2 diorg ni x masok2 lg...sbok kot masok tv....wakakkakakaa
 
Sponsored Post
Top
Log in Register