Saya Cintakan Awak

CG Sponsors




diana_hana

Fun Poster
Joined
Jun 7, 2008
Messages
788
Reaction score
40
Points
20
Sorry bebanyak kalo dah ade :(:)((

Sepasangan kekasih sedang memecut melebihi 100 km/jam di jalanraya.

Gadis : Perlahankanlah sikit moto nie..saya takut la..
Si Lelaki : Tak nak..bawak laju-laju macam nie ler seronok..
Gadis : Tak..tak seronok pun..tolonglah..saya takut sangat nie..
Si Lelaki : Kalau awak nak saya perlahankan motosikal nie..awak kena kata awak cintakan saya dulu..
Gadis : Ok. Saya cintakan awak !
Si Lelaki : Ok..sekarang peluk saya kuat-kuat.

* Si Gadis Memeluk Lelaki tadi dengan erat *

Si Lelaki : Awak..boleh awak tolong tanggalkan topi keledar saya tak?? Kemudian pakaikan kat awak..Saya rasa tak selesa lah..



*************************************************

Dalam surat khabar keesokkan harinya :

Sebuah motosikal telah berlanggar dengan satu bangunan akibat kegagalan fungsi brek.

Dua mangsa yang terlibat dalam kemalangan tersebut, dan hanya satu daripada mereka terselamat.


*************************************************


Moral :

Kisah sebenarnya, semasa sedang menuruni jalan tersebut, Si Lelaki telah mendapati yang brek motosikalnya tak berfungsi, tetapi dia tidak mahu kekasihnya tahu. Sebaliknya, dia meminta kekasihnya tadi mengungkapkan perkataan " Saya cintakan awak" dan merasakan dakapan terakhir kekasihnya, dia juga memberikan topi keladernya kepada Si Gadis mengharapkan kekasihnya itu selamat..walaupun itu bereti dia akan terkorban.

Jadi sekiranya anda ada seseorang yang amat anda cintai dan ambil berat, beritahu dia yang anda cintakannya.

Semoga kita masih punya waktu untuk mengucapkannya.
 
Sponsored Post

acan

Banned
Joined
May 31, 2009
Messages
19,661
Reaction score
15
Points
120
da pnah bace..menyayat hati gak r..hu2..
 

kawetoksedoh

Active+ Member
Joined
Sep 20, 2007
Messages
3,626
Reaction score
235
Points
33
tenggelam dalam jiwang aje ler nih...

berpijak le di bumi nyata oiii
 

euphoria

Fun Poster
Joined
Oct 11, 2008
Messages
576
Reaction score
1
Points
15
huh...sedihh la pulak baca cerita nii :((
 

fido1

Banned
Joined
Oct 25, 2009
Messages
7,268
Reaction score
339
Points
81
owh..baru aku paham..ok..satu bintang dari sejuta bintang di langit utk tt..:p
 

pecot85

CG Top Poster Club
Joined
Jan 11, 2009
Messages
27,973
Reaction score
826
Points
161
dey mesti mau balance daa:eek:
 

WnB

Super Active Member
Joined
Dec 30, 2007
Messages
8,221
Reaction score
99
Points
80
mana tau lelaki tu mcm tu... dah mati dah... kesimpulan tu polis buat ker???
 
Sponsored Post
Top
Log in Register