BTC USD 19,613.4 Gold USD 1,703.46
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Saya beli rumah cash tanpa pinjaman !!! Rasa rugi ka untung

dausbiz

CG Hardcore Club
gemgem
Messages
53,223
Paid Membership
Joined
Apr 27, 2015
Messages
53,223
Reaction score
1,988
Points
596
daus kene berkawan gan sekitar... mengikut firasat aku.. rumah under kerajaan ni.. org kerajaan sendiri akan dioffer internal sebb dia org dah ada allocation tuk staff dalaman.. klu daus leh kenal2 sapa.. leh je setel sewakan.. staff3 yg dpt pon bukan duduk situ
Setakat nie tak sewakan kat sapa

Saya sekarang tinggal kat rumah mak

Kira rumah yang beli untuk akan datang

Rumah untuk second house
 
Sponsored Post

yussv

Super Active Member
gem
Messages
7,466
Paid Membership
Joined
Oct 18, 2008
Messages
7,466
Reaction score
1,385
Points
151
Setakat nie tak sewakan kat sapa

Saya sekarang tinggal kat rumah mak

Kira rumah yang beli untuk akan datang

Rumah untuk second house
Bagus dah tu dauz..sblm kawin mmg kena persiap kemas2.. umah dah ade, ekonomi dah stabil.. nanti hang kawin bole la dok umah tu..
 

dausbiz

CG Hardcore Club
gemgem
Messages
53,223
Paid Membership
Joined
Apr 27, 2015
Messages
53,223
Reaction score
1,988
Points
596
Bagus dah tu dauz..sblm kawin mmg kena persiap kemas2.. umah dah ade, ekonomi dah stabil.. nanti hang kawin bole la dok umah tu..
Bab rumah nie

Nasihat saya beli la cepat

Beli la setakat yang mampu ngan kemampuan kita

Jangan sampai bebankan hidup

Kawan saya

Ada beli rumah harga rm400,000

Dia bagitau saya memang tekanan la

Nak bayar

Dia gtau kalau tau dia beli rumah murah
 

yussv

Super Active Member
gem
Messages
7,466
Paid Membership
Joined
Oct 18, 2008
Messages
7,466
Reaction score
1,385
Points
151
Bab rumah nie

Nasihat saya beli la cepat

Beli la setakat yang mampu ngan kemampuan kita

Jangan sampai bebankan hidup

Kawan saya

Ada beli rumah harga rm400,000

Dia bagitau saya memang tekanan la

Nak bayar

Dia gtau kalau tau dia beli rumah murah
Mmg btul dah.. kalau umah Rm400k bulan2 mesti anggaran Rm2k. Selama 30thn.. mmg kena stabil baru bole beli..
 

dausbiz

CG Hardcore Club
gemgem
Messages
53,223
Paid Membership
Joined
Apr 27, 2015
Messages
53,223
Reaction score
1,988
Points
596
Banyak tanya saya

Macam mana leh dapat

Bayar duit orang dalam ka

Kami minta pun tak dapat

Ada jiran saya siap nak bagi duit

Hang kira la aku rumah rm72,500

Aku pun nak satu

Saya kata pi la pejabat perumahan

Dia kata tak dapat la

Aku dah beli pernah beli rumah

Dan arwah mak bapa dia tinggal dua buah rumah

Lani dia ada 3 buah rumah cash pun nak lagi rumah

Kadang kesian tengok orang nak dapat rumah murah susah

Yang dah kaya pun sanggup lagi nak minta rumah ppr

Nak beli rumah murah

Korang yang kaya nie tak kesian ke

Kat orang miskin yang nak beli rumah
 

dausbiz

CG Hardcore Club
gemgem
Messages
53,223
Paid Membership
Joined
Apr 27, 2015
Messages
53,223
Reaction score
1,988
Points
596
Kepada yang nak jimat minyak kereta

NAK AIR COND LAGI SEJUK

NAK BATERI KERETA TAHAN LAMA

NAK CAJ HANDPHONE TABLET LAGI LAJU

WARRANTY SETAHUN

WHATSAPP

wasap.my/60164650338
 

dausbiz

CG Hardcore Club
gemgem
Messages
53,223
Paid Membership
Joined
Apr 27, 2015
Messages
53,223
Reaction score
1,988
Points
596
Semoga semua warga carigold dapat rumah sendiri dalam hidup kalau tak dapat rumah atas tanah paling kurang dapat flat aaamiinn
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register