BTC USD 52,136.8 Gold USD 1,783.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Santai Saudi buka tempat peranginan ekstreme di bekas pelantar minyak

a b c d e f

Super Active Member
Messages
8,299
Joined
Oct 28, 2010
Messages
8,299
Reaction score
1,038
Points
151
Kalau kiamat lambat lagi, mungkin kita dapat saksikan diorang jatuh miskin.

Kalau tak, lagi teruk nak jawab akhirat nanti.

Aku dengar ustaz cakap...harta Saudi ni...takleh brain dia punya banyak.

Sehari untung jual minyak...Trillion (??,000,000,000,000) kalau tak silap.

Sehari boh!!!

Rugi sangat2 la kalau harta tu semua tak dihabiskan di jalan Allah.

Rugi....rugi....
Ustaz ajar ilmu ukhrawi.... ilmu dunia mereka kadang2 tak tepat.
Untung saudi jual minyak setahun tak lah sampai trilion. Paling2 us$50-80 billion setahun.

Mereka pun dah ada pelan ekonomi bila minyak habis.
Budak2 pandai dihantar belajar kat US, yang lain di uni Raja Fahd.
Buat nuclear, tenaga suria, digital, pelancongan.
 
Sponsored Post

dausbiz

CG Hardcore Club
Messages
52,463
Paid Membership
Joined
Apr 27, 2015
Messages
52,463
Reaction score
1,783
Points
596
Kawan sekolah menengah aku dok sana.

Suami dia duta Malaysia kot kat sana.

Nampak cam happy jer dok situ.

Cuma dia sensitif kalau kita kutuk2 dia nie...

1058796.jpg


Bagi aku, dia ni memang psikopath.

#khashoggi
Dia psikopath yang kaya raya kot
 

Jedi

CG Top Poster Club
Messages
45,601
Paid Membership
Joined
Feb 15, 2009
Messages
45,601
Reaction score
2,562
Points
201
Ustaz ajar ilmu ukhrawi.... ilmu dunia mereka kadang2 tak tepat.
Untung saudi jual minyak setahun tak lah sampai trilion. Paling2 us$50-80 billion setahun.

Mereka pun dah ada pelan ekonomi bila minyak habis.
Budak2 pandai dihantar belajar kat US, yang lain di uni Raja Fahd.
Buat nuclear, tenaga suria, digital, pelancongan.

Aku mungkin silap dengar kot.

Billion...bukan trillion.


Bila dah ada pelam ekonomi camtu, takkan miskin la diorang.
 

AdiWalter

Fun Poster
Messages
571
Joined
Jul 15, 2021
Messages
571
Reaction score
77
Points
20
pak arab nie..kalau bukan sebab minyak..dah lama merempat
 

momoque

Legendary Member
Messages
11,180
Joined
Dec 26, 2011
Messages
11,180
Reaction score
380
Points
141
Kawan sekolah menengah aku dok sana.

Suami dia duta Malaysia kot kat sana.

Nampak cam happy jer dok situ.

Cuma dia sensitif kalau kita kutuk2 dia nie...

1058796.jpg


Bagi aku, dia ni memang psikopath.

#khashoggi
Dia ni belajar kat Europe Kan?

Nampak Gaya DH semakin open Saudi skrg...mcm nk follow UAE
 

momoque

Legendary Member
Messages
11,180
Joined
Dec 26, 2011
Messages
11,180
Reaction score
380
Points
141
Diorang ni modal insan kelaut.

Ni la masalah dengan sistem monarki.

Semua terlalu bergantung dengan org luar. Dari sesenang2 kerja jururawat sampai la kerja engineer.

Roda berputar. Ada masa diorg jatuh miskin, memang masak la, kosong kosong
Mak member...isteri member kije nurse kt Saudi...masyukkkk belas2 ribu haji sbulan..
 

Jedi

CG Top Poster Club
Messages
45,601
Paid Membership
Joined
Feb 15, 2009
Messages
45,601
Reaction score
2,562
Points
201
Dia ni belajar kat Europe Kan?

Nampak Gaya DH semakin open Saudi skrg...mcm nk follow UAE

Wiki kata King Saud University.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register