BTC USD 57,327.8 Gold USD 1,773.25
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Santai Saudi buka tempat peranginan ekstreme di bekas pelantar minyak

Sponsored Post

Jedi

CG Top Poster Club
Messages
45,601
Paid Membership
Joined
Feb 15, 2009
Messages
45,601
Reaction score
2,562
Points
201
Saud :rolleyes:

Kat padang pasir kering kontang tu pun dia dah tanam padi.
 

momoque

Legendary Member
Messages
11,179
Joined
Dec 26, 2011
Messages
11,179
Reaction score
380
Points
141
Selain income lebat & sng way umrah/ haji...

Best ke dok/ kije Saudi ni?
 

TT

CG Super Hardcore Club
Messages
161,786
Top Poster #5
Joined
Jan 13, 2009
Messages
161,786
Reaction score
22,055
Points
1,671
Duit xhabis ni. Baru je beli newcastle
 

Jedi

CG Top Poster Club
Messages
45,601
Paid Membership
Joined
Feb 15, 2009
Messages
45,601
Reaction score
2,562
Points
201
Selain income lebat & sng way umrah/ haji...

Best ke dok/ kije Saudi ni?

Kawan sekolah menengah aku dok sana.

Suami dia duta Malaysia kot kat sana.

Nampak cam happy jer dok situ.

Cuma dia sensitif kalau kita kutuk2 dia nie...

1058796.jpg


Bagi aku, dia ni memang psikopath.

#khashoggi
 

lats840

Active+ Member
Messages
3,223
Joined
Mar 15, 2009
Messages
3,223
Reaction score
927
Points
81
Nak kene amik boset ni sebelum pegi...
Hahahhaa.....
 

theblur

Super Active Member
Messages
7,677
Joined
Apr 15, 2012
Messages
7,677
Reaction score
992
Points
121
Diorang ni modal insan kelaut.

Ni la masalah dengan sistem monarki.

Semua terlalu bergantung dengan org luar. Dari sesenang2 kerja jururawat sampai la kerja engineer.

Roda berputar. Ada masa diorg jatuh miskin, memang masak la, kosong kosong
 

Jedi

CG Top Poster Club
Messages
45,601
Paid Membership
Joined
Feb 15, 2009
Messages
45,601
Reaction score
2,562
Points
201
Diorang ni modal insan kelaut.

Ni la masalah dengan sistem monarki.

Semua terlalu bergantung dengan org luar. Dari sesenang2 kerja jururawat sampai la kerja engineer.

Roda berputar. Ada masa diorg jatuh miskin, memang masak la, kosong kosong

Kalau kiamat lambat lagi, mungkin kita dapat saksikan diorang jatuh miskin.

Kalau tak, lagi teruk nak jawab akhirat nanti.

Aku dengar ustaz cakap...harta Saudi ni...takleh brain dia punya banyak.

Sehari untung jual minyak...Trillion (??,000,000,000,000) kalau tak silap.

Sehari boh!!!

Rugi sangat2 la kalau harta tu semua tak dihabiskan di jalan Allah.

Rugi....rugi....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register