BTC USD 36,049.1 Gold USD 1,876.86
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Sate!~

kichee

Fun Poster
Joined
Dec 15, 2008
Messages
885
Reaction score
8
Points
15
Salam semua....rasa nak makan sate la...

sateuk040.jpg

(Sate UK)

dsc00369resize.jpg

(Sate Kajang Hj Samuri)​

orang ckp sate kajang dah x ori macam dulu...lain branch lain rasa...tah betol tah tidak...sbb pendapat sy sendiri rasa biasa jer sate die...

nak tnya ni...org ckp ada sate kat bangi org pangil sate UK (urat Keting)kat seksen 7 sangat sedap daripada yg sate kajang..tu yang rasa nak g try...

sape2 pnh makan sate UK tu? macam mana yer nak g sana? kiranya landmark terdekat sate UK tu ape yer?...

http://lieyalatif.blogspot.com/2010/08/pekena-sate.html (Blog Orang Yang Pernah Pergi sate UK...Macam Sedap Jer..)

selain tu...CGrian tau x mana2 lagi port sate yg masyuk2...leh kongsi info kat sini =)

terliur airliur kawe ni...huhu :)
 
Sponsored Post

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,141
Reaction score
79
Points
1,020
nape sate UK merah semcm je ? :-?:-?
 

PainKiller

Super Active Member
Joined
Jan 21, 2008
Messages
7,913
Reaction score
41
Points
70
Kat pasar Sentul KL pun sedap...cuba la makan
 

nurwi

Fun Poster
Joined
May 21, 2010
Messages
556
Reaction score
0
Points
10
Saya tak cuba lagi sate UK. Tapi lokasinya kat depan restoran Urat Ketin tu le... Menang ramai customer dia. Tempat kat JPJ bangi, sek 7.
 

yid

Active Member
Joined
Aug 31, 2008
Messages
1,795
Reaction score
5
Points
25
KAt kg pandanpun layan satay station. Bagi penggemar satay mcm aku ni satay station adalah terbaik pernah aku mkn setakat ni terutama satay daging dia pergh......
 

Adasyu

Active+ Member
Joined
Apr 6, 2010
Messages
2,683
Reaction score
25
Points
30
Kat pasar Sentul KL pun sedap...cuba la makan

nie mesti kat sentul pasar tu..ada lg meniaga erk..:-?

masa blaja sana dulu tahun 2007 mmg femes slalu org mai beli...
 

nwa

Active Member
Joined
Apr 23, 2009
Messages
1,936
Reaction score
4
Points
25
pada aku sate jalan peel sate plg sdap kat kl
sate yg sedap bknlah sate yg besar mcm sate kajang,tp sate yg sedap ialah sate yg rasa segala rempah2nya tu..
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,141
Reaction score
79
Points
1,020
tu la...pelik gak...tu yg wat nak g rasa...zerovirus tau x mcm mana nak g? =)

tak tau la tt ... tapi tgk sate uk nampak lebih menarik dari sate kajang
 

yid

Active Member
Joined
Aug 31, 2008
Messages
1,795
Reaction score
5
Points
25
Senarai satay yg ok lebih baik dari satay Hj samuri di sekitar lembah kelang.

1) Satay Station Kg Pandan
2) Satay Pulau kat depan Menara Celcom Jalan Semarak
3) Satay Ismail kat Kg dato Keramat.
4) Satay Melaka AU4 Lembah Keramat
5) Satay kat Pasar Sentul
6)
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register