BTC USD 39,814.2 Gold USD 1,827.67
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Sarung Telefon Kulit ****

forexworld

Active+ Member
Joined
May 12, 2007
Messages
2,944
Reaction score
85
Points
30
f_babim_841d228.jpg
 
Sponsored Post

sarawak_lineup

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2008
Messages
5,217
Reaction score
107
Points
88
mcm mana nak tau kuli tot ker kulit biawak ker,kulit gajah ker???
den tgk sma jeq semua..
 

ADI78

Super Active Member
Joined
Aug 26, 2008
Messages
6,298
Reaction score
17
Points
65
payah gak ni...skali boli kano kulik kandiqq...masak
 

sarawak_lineup

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2008
Messages
5,217
Reaction score
107
Points
88
nasib baik den pakai public phone..
x yah susah2 pakai sarung2 nie........:">:">:">
kekekekek:eek::eek:
 

otaida00taj

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2007
Messages
10,591
Reaction score
87
Points
120
tak yah la pakai kulit, beli je telefon yg murah...
kalu beli yg mahal pun dapat tahan 2-3 tahun je, lepas tu rosak jugak.
 

otaida00taj

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2007
Messages
10,591
Reaction score
87
Points
120
tak yah la pakai kulit, beli je telefon yg murah...
kalu beli yg mahal pun dapat tahan 2-3 tahun je, lepas tu rosak jugak.
 

epbx

Super Active Member
Joined
Jun 9, 2008
Messages
7,015
Reaction score
6
Points
65
bintik 3 ada kt kulit tu....
mcm bintang 3 jg ler...
 

kancil biru

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2008
Messages
11,641
Reaction score
1,099
Points
191
bagi aku la paling senang kita kena boikot brg kulit dari china sb kat sana hampir 90 brg kulit dari b***
 

ikscentre

Super Active Member
Joined
Jun 14, 2008
Messages
7,905
Reaction score
1
Points
65
sal byk produk dr babeeee ni aa..
ni msti dr China lg..hehe..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register