BTC USD 37,915.9 Gold USD 1,801.43
Time now: Jun 1, 12:00 AM

saper artis lelaki (pemain gitar ditahan kerana positif dadah)

sarawak_lineup

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2008
Messages
5,217
Reaction score
107
Points
88
BERITA HARIAN-BUKIT KAYU HITAM: Seorang pemain gitar kumpulan rock terkenal negara ditahan Agensi Antidadah Kebangsaan (AADK) Kedah selepas ujian air kencingnya didapati positif dadah.

Penolong Pengarah AADK Kedah, Khairul Anwar Ahmad, berkata pihaknya menahan artis itu bersama tiga rakannya yang menganggotai kumpulan rock sama kira-kira jam 11 pagi semalam dalam ‘Ops Deepa' Siri 2 di Kompleks Kastam, Imigresen dan Kuarantin (KIK) dekat sini.

Beliau berkata, ujian air kencing terhadap pemain gitar itu mendapati dia mengambil dadah jenis amphetamine, manakala tiga rakannya dibebaskan selepas ujian air kencing mendapati mereka bebas dadah.

"Artis berasal dari Kuala Lumpur itu dipercayai pulang berhibur dari negara jiran selepas berada di situ sejak Jumaat lalu. Dia sudah beberapa kali ditahan untuk menjalani ujian air kencing di KIK dan kali ini dia tidak bernasib baik apabila keputusan air kencingnya didapati positif dadah," katanya di KIK, semalam.

Khairul Anwar berkata, artis itu dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kubang Pasu, semalam untuk dibuat laporan.

Katanya, kes itu akan disiasat mengikut Seksyen 15 (1) (a) Akta Dadah Berbahaya 1952 dan sabit kesalahan boleh didenda RM5,000 atau dua tahun penjara atau kedua-duanya sekali.

Berita tv tadi,den ade tgk seorg artis lelaki pemain gitar ditahan...gitar ker dram...den pun x pasti la...yg pasti nyer dia berumur dlm lingkungan 40-an..dan berambut panjang(guna jari pun boleh):p:p

saper ek???korang tau x???:-?:-?
 
Last edited:
Sponsored Post

aKuLaH

Active+ Member
Joined
Jan 13, 2008
Messages
2,649
Reaction score
5
Points
30
entahlerr...aku x tau..
 

LoBye

Active Member
Joined
Sep 14, 2008
Messages
2,406
Reaction score
2
Points
25
berita tv tadi,den ade tgk seorg artis lelaki pemain gitar ditahan...gitar ker dram...den pun x pasti la...yg pasti nyer dia berumur dlm lingkungan 40-an..dan berambut panjang(guna jari pun boleh):p:p

saper ek???korang tau x???:-?:-?
mcm anggota kumpulan Kristal jer...:-?:-?:-?
 

sarawak_lineup

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2008
Messages
5,217
Reaction score
107
Points
88
den tgk rambut mcm yg slalu buat jom heboh tu jer...tp tau tau la...den agak berdasarkan rambut guna jari pun boleh tu jer...
kekekekeeke:eek::eek::eek:
 

ulam

CG Top Poster Club
Joined
Apr 30, 2008
Messages
22,373
Reaction score
59
Points
120
Baru lepas stim kat seberang ler mamat nie...
balik2 kena cekup, tunggu melody terjah jer lepas nie..
 

hez8047

Fun Poster
Joined
Jul 6, 2008
Messages
406
Reaction score
0
Points
10
nak lepas gian la tu..last2 kantoi...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register