BTC USD 66,986.5 Gold USD 2,321.04
Time now: Jun 1, 12:00 AM

sape tau kat mana borang SPA dijual? area KL

Sponsored Post

thanks bro...tapi area mana ek? macam pelik je jalan tue:-?:-?:-?

mcm mana aku nak terangkan yer.... area ni taman tasik perdana... kalau masuk dari jalan parlimen, masuk ke taman tasik perdana, lepas tu menghala ke bukit aman... terus je sampai jumpa klinik tang ling... kalau jumpa klinik tang ling tu dah dekat le tu.... belakang tang ling tu dah jalan cenderasari... hujung dia JPBD (Jabatan Perancang Bamndar Dan Desa... area tu le... ada kementerian kesihatan gak kat situ..
 
mcm mana aku nak terangkan yer.... area ni taman tasik perdana... kalau masuk dari jalan parlimen, masuk ke taman tasik perdana, lepas tu menghala ke bukit aman... terus je sampai jumpa klinik tang ling... kalau jumpa klinik tang ling tu dah dekat le tu.... belakang tang ling tu dah jalan cenderasari... hujung dia JPBD (Jabatan Perancang Bamndar Dan Desa... area tu le... ada kementerian kesihatan gak kat situ..

:)cgrock:)cgrockthanks bro.......:)cgrock
 
Sponsored Post

Back
Top
Log in Register