BTC USD 57,137.0 Gold USD 1,779.41
Time now: Jun 1, 12:00 AM

sape tau kat mana borang SPA dijual? area KL

notrexdame

CG Hardcore Club
Messages
76,139
Paid Membership
Joined
Apr 26, 2008
Messages
76,139
Reaction score
63
Points
525
TOLONG aku :D:D:D:D

aku x nak online..aku nak BORANG dia :">:">:">
 
Sponsored Post

notrexdame

CG Hardcore Club
Messages
76,139
Paid Membership
Joined
Apr 26, 2008
Messages
76,139
Reaction score
63
Points
525
tolong.................xnak g putrajaya..jauh
 

elan

Active+ Member
Messages
4,798
Joined
Apr 10, 2007
Messages
4,798
Reaction score
34
Points
30
cuba cari atau call sini...

Borang SPA 8 Pindaan 1/2005 juga boleh didapati secara terus yang berharga RM5.00 tunai di :
Pusat Temu Duga Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia,
Jalan Cenderasari,
Kuala Lumpur.
Tel: 03-26933884
 

elan

Active+ Member
Messages
4,798
Joined
Apr 10, 2007
Messages
4,798
Reaction score
34
Points
30
thanks bro...tapi area mana ek? macam pelik je jalan tue:-?:-?:-?

mcm mana aku nak terangkan yer.... area ni taman tasik perdana... kalau masuk dari jalan parlimen, masuk ke taman tasik perdana, lepas tu menghala ke bukit aman... terus je sampai jumpa klinik tang ling... kalau jumpa klinik tang ling tu dah dekat le tu.... belakang tang ling tu dah jalan cenderasari... hujung dia JPBD (Jabatan Perancang Bamndar Dan Desa... area tu le... ada kementerian kesihatan gak kat situ..
 

notrexdame

CG Hardcore Club
Messages
76,139
Paid Membership
Joined
Apr 26, 2008
Messages
76,139
Reaction score
63
Points
525
mcm mana aku nak terangkan yer.... area ni taman tasik perdana... kalau masuk dari jalan parlimen, masuk ke taman tasik perdana, lepas tu menghala ke bukit aman... terus je sampai jumpa klinik tang ling... kalau jumpa klinik tang ling tu dah dekat le tu.... belakang tang ling tu dah jalan cenderasari... hujung dia JPBD (Jabatan Perancang Bamndar Dan Desa... area tu le... ada kementerian kesihatan gak kat situ..

:)cgrock:)cgrockthanks bro.......:)cgrock
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register