BTC USD 52,172.2 Gold USD 1,683.69
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Sape Punya Keje!!

CG Sponsors




Sponsored Post

untitoxin

Active Member
Joined
Feb 8, 2009
Messages
1,936
Reaction score
97
Points
30
astaga...ni laki mane x btanggungjawab nie...haishh..tgk dh kacukkan manusia anjing da...
 

ARIFFX

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 27, 2008
Messages
12,037
Reaction score
159
Points
123
lame punye citer.. pesalah dh ngaku pun... DNA dah test..
 

fariz28

Fun Poster
Joined
Mar 1, 2009
Messages
263
Reaction score
0
Points
10
sperm manusia boleh cantum ngan ovum binatang ke?
 

zamreda

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Sep 1, 2008
Messages
31,388
Reaction score
51
Points
120
aku rase kecacatan nie...

klau betul2 ade manusia sodok ini anjing kesemua anak2 anjing mcm org daah..
nie apsal satu ajer..
 

azriff

Permanently Banned - , Multiple Accounts Cytokines
Joined
Jul 31, 2008
Messages
4,789
Reaction score
473
Points
46
secara saintifiknya kalau organisma tu daripada genus yang sama tapi species dia berlainan memang boleh berlaku kacukan semulajadi.. contohnya macam singa dengan harimau.. dua2 dalam genus panthera.. Tapi harimau panthera tigris manakala singa panthera leo.. so species lain tapi still under one genus.. sebab tu ada haiwan kacukan singa harimau iaitu LIGER..

Tapi dalam kes ni manusia ngan anjing bukan setakat species tak sama, malah genus and famili pun lain2.. so dari segi saintifik kacukan semulajadi adalah mustahil.. sebab sperm and ovum tak akan compatible.. tapi kalau dihasilkan didalam makmal ada kemungkinan buleh berlaku...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register