Sape Nak simpack UPAX..aku tolong belikan

CG Sponsors




EzY-eLoaD

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
12,747
Reaction score
18
Points
115







sape nak simpack UPAX/SOX no Johor.....no xleh pilih..sebab aku bukan dealer..aku cuma nk tolong mereka yang nk no upax

syarat-syarat:

1)umur mesti 13-25 tahun...

2)nak amik ati towkey kedai :topup RM10.00

3)upah aku pelak :cetak IC+POS+DUIT JAJAN =RM5.00

4)semua sekali total=RM15.00 shj...

serius buyer jek...



>>sape2 yang nak tahu kelebihan guna U.O.X/S.O.X nie...

>>sila klik sini UPAX/SOX

sape2 nak complen pi la complen.aku bukan dealer UPAX pun...:)cgrock:)cgrock
 
Last edited:
Sponsored Post

Ahwazi Mustafa

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 18, 2008
Messages
11,541
Reaction score
17
Points
130
wah..upah rm5 je..berbaloi tu..jom miliki upax sekarang!! aku dah ada..korang bila lagi??..ehee..

p/s: tuan tanah,tinggal la no henfon..senang org nak contact.. :) :) :)
 

EzY-eLoaD

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
12,747
Reaction score
18
Points
115









a,ah no telepon

nie no UPAX aku

013-4345395

papehal sms jek kt no nie
 
Last edited:

fanlee

Legendary Member
Joined
Jul 31, 2008
Messages
14,022
Reaction score
12
Points
115
no boleh pilih tak bro
 

EzY-eLoaD

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
12,747
Reaction score
18
Points
115
xboleh pilih la bro,sebab aku amik kt kedai,tgk kt kedai tmpt aku ni byk sgt promote upax,dh dekt sebulan xabis2.tu yg aku nk tolong abiskan tu...:)cgrock:)cgrock..bntu gen2 CG yg nk upax nie
 

aidiryatim

Legendary Member
Joined
Dec 25, 2006
Messages
14,011
Reaction score
22
Points
120
no johor? wah.. leh sambar neh..nnt tunggu supplier bg IC ..ahaks.. tp lambat lg kot.. stok anytime ade kn?
 

EzY-eLoaD

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
12,747
Reaction score
18
Points
115
stok tu aku xleh bg jaminan la...sebab aku amik kt kedai..ala konon2 cm aku beli,tp aku bg la kt korang yg nk guna upax nie..tp aku tgk cm byk lagi....jgn risau,ade rezeki..dapatla guna upax nie...
 

aidiryatim

Legendary Member
Joined
Dec 25, 2006
Messages
14,011
Reaction score
22
Points
120
klu gi kt center teros.. guna salinan IC org lain..agak2 dpt x sebijik upax nih:-?
 

EzY-eLoaD

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
12,747
Reaction score
18
Points
115
entahlah.xpenah buat lg.try tanya sape2 yg pengalaman
 

Ahwazi Mustafa

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 18, 2008
Messages
11,541
Reaction score
17
Points
130
aku ada upax yg belum berdaftar.blh tak daftar kat center?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register