Sape nak kurus, nak kurangkan berat badan tp malas nak diet..sile bace

CG Sponsors




cikRuby

Freshie
Joined
Nov 21, 2010
Messages
31
Reaction score
0
Points
11
aloo...sy ade produk yg sesuai utk sesiape yg nak jage berat badan tp malas n xsuke diet atau exersize...juge sesuai utk masalah dalaman,,usus,sembelit,buasir dsb...ianya adalah GREENFIT...minuman berasaskan buah epal yg sesuai utk mengempiskan perut dan membaiki sistem pencernaan anda..mengurangkan berat badan..slain daripada usus anda sehat..anda gak boleh buat duit hnya dengan membeli GREENFIT...
harga sekotak RM75(15 paket) anda beli 3 kotak jatuh harga Rm189(skali ngn keahlian percuma)pas da jadi ahli..harga skotak jatuh RM63...bila usus anda sehat...berat badan anda juga terkawal..anda jugak dapat income melalui GREENFIT..
bantu sy utk bantu anda jage kesihatan anda sambil2 kite same2 buat duit...bukan susah...sy cuba..sy da trun 3kg..sy share ngn anda..then...anda cuba..n anda share ngn kawan2 anda...mudah sajee..utk info..roger2 rubi..0173965263
 
Sponsored Post

cikRuby

Freshie
Joined
Nov 21, 2010
Messages
31
Reaction score
0
Points
11
greenfit make u fit apple taste





ade karbohydrate, protien, mineral yg dperlukan utk tubuh badan anda...jaga kesihatan sambil buat bisnez...modal ciput jer...asyukkkk.:D:)cgrock.
 

gadgetmall

Super Active Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
7,064
Reaction score
32
Points
70
skang ni sy mau naekkan berat bdan..hhaha
 

Scorpions10

Legendary Member
Joined
Jan 29, 2010
Messages
16,345
Reaction score
56
Points
120
dh melambak produk slim2 nih..apa jaminan yg produk cik ni btul2 berkesan.jgn nnt beli skadar hiasan shj...tq
 

sihatlelaki

Junior Member
Joined
Oct 17, 2010
Messages
84
Reaction score
0
Points
6
dh melambak produk slim2 nih..apa jaminan yg produk cik ni btul2 berkesan.jgn nnt beli skadar hiasan shj...tq
Kalau beli letak atas almari jer..mmg lah akan jadi hiasan :D. Kalau makan... insyaallah berkesan kot.... . Nak badan jadi 'kemas' boleh try mcm ni jer.... lupakan makan tengahari anda.... makan buah jer banyak2.... cukup seminggu rasanya semua yang menggeleber akan jadi melekat jer kat badan. Tapi makan pagi kena makan berat lah sikit.......
 

cikRuby

Freshie
Joined
Nov 21, 2010
Messages
31
Reaction score
0
Points
11
jaminan die banyak... bdasarkan org yang dah guna ni punye testimoni pon boleh...mcm xpcaye..tp..caye la..sbb sy pon da test..ade yg siap turun 10kg...bukan nak menipu..tp..fakta...
dlm ni ade gandum...menurut kajian gandum ni membantu menurunkan berat badan dan tambah tenaga.
slain tu gak..dalam ni ade ramuan lignin(serat makanan) tujuannye memerangkap kolestrol, lemak karbohydrate n bahan toksin...ianya ade jaminan sbb produk ni ade sijil analisa yang disahkan oleh pakar2 dan dokter...lain pade tu..kne la exercise sket kalo nak cpt..atleast jalan dlm umah sndri..kuakan peluh..bersenam kan amalan sehat..
dan sbnarnye...ini atas individu sndri..biapon produk banyak kat pasaran..tp..kalo stakat makan 1 @ 2 paket je dah benti...mmg payah nak nampak hasil..unless dgn 2 3 paket tu, makan 3 hari bturut2 n anda hnya makan skali shari dgn kuantiti yg sedikit..tu mungkin la akan berhasil..xcaye..beli mane2 produk..ambil 3 paket shj..jgn makan blebihan..hari ketiga timbang..pasti ade penurunan sedikit..paling tidak pon..kurang 1 2 kg..hehehehe..dlm jual mende di jugak..sy buat bisnez..sambil jaga kesihatan...sy untung..awk pon untung...sbb mende ni mmg bagus,,dan terbaik..
 

myheart75

Fun Poster
Joined
Oct 25, 2010
Messages
260
Reaction score
3
Points
20
jaminan die banyak... bdasarkan org yang dah guna ni punye testimoni pon boleh...mcm xpcaye..tp..caye la..sbb sy pon da test..ade yg siap turun 10kg...bukan nak menipu..tp..fakta...
dlm ni ade gandum...menurut kajian gandum ni membantu menurunkan berat badan dan tambah tenaga.
slain tu gak..dalam ni ade ramuan lignin(serat makanan) tujuannye memerangkap kolestrol, lemak karbohydrate n bahan toksin...ianya ade jaminan sbb produk ni ade sijil analisa yang disahkan oleh pakar2 dan dokter...lain pade tu..kne la exercise sket kalo nak cpt..atleast jalan dlm umah sndri..kuakan peluh..bersenam kan amalan sehat..
dan sbnarnye...ini atas individu sndri..biapon produk banyak kat pasaran..tp..kalo stakat makan 1 @ 2 paket je dah benti...mmg payah nak nampak hasil..unless dgn 2 3 paket tu, makan 3 hari bturut2 n anda hnya makan skali shari dgn kuantiti yg sedikit..tu mungkin la akan berhasil..xcaye..beli mane2 produk..ambil 3 paket shj..jgn makan blebihan..hari ketiga timbang..pasti ade penurunan sedikit..paling tidak pon..kurang 1 2 kg..hehehehe..dlm jual mende di jugak..sy buat bisnez..sambil jaga kesihatan...sy untung..awk pon untung...sbb mende ni mmg bagus,,dan terbaik..
kena kurangkan makan dan kena senaman juga ke TT?
kalau tidak saya nak le,tapi kalau kena senaman dan kurangkan makan juga,takpa la.
:)
 
Sponsored Post
Top
Log in Register