Sape nak kad topup RM10 maxis n celcom...

CG Sponsors




tajulz

Fun Poster
Joined
Jun 11, 2008
Messages
648
Reaction score
0
Points
10
promosi di hentikan wat sementara waktu...tq
 
Last edited:
Sponsored Post

Tokan

Fun Poster
Joined
Jan 12, 2008
Messages
135
Reaction score
0
Points
10
Buat masa ini tiada C.O.D.....
 

cinderella

Active+ Member
Joined
Aug 21, 2008
Messages
4,553
Reaction score
13
Points
25
Sape nak kad topup RM10 maxis n celcom...
igt bg free td :D:D:)):))
 

yazaedar

Active+ Member
Joined
Apr 29, 2006
Messages
2,834
Reaction score
4
Points
25
Buat masa ini tiada C.O.D.....:-?
 

tudung87

Legendary Member
Joined
May 30, 2008
Messages
12,870
Reaction score
69
Points
120
Bahaya tu xda cod..
Maafla saudara tajulz, dah banyak yg kena scam kat cg ni..
Ni sume gara2 x bole x bole cod.
Dan kebanyakan yg scam adalah newbies..
 

fanlee

Legendary Member
Joined
Jul 31, 2008
Messages
14,022
Reaction score
12
Points
115
aku rase mamat nie tak paham makne cod
dia ingat cod nie -curier on develiy
sbb kat bawah dia kata bayaran masa ambik kad
tuan tanah cod bermaksud cash on deverily(bayar semasa amik barang
 

gastacopz

Legendary Member
Joined
Sep 7, 2008
Messages
11,331
Reaction score
19
Points
120
aku rase mamat nie tak paham makne cod
dia ingat cod nie -curier on develiy
sbb kat bawah dia kata bayaran masa ambik kad
tuan tanah cod bermaksud cash on deverily(bayar semasa amik barang
:eek::eek::eek::eek:

develiy tu per?deepavali ker bro?:eek::eek::eek::eek::eek:

COD = Cash On Delivery bro.bukan cash on deverily :)):eek::)):eek::)):eek:
 
Last edited:

HADZIMEHDOVIC

Freshie
Joined
Mar 31, 2008
Messages
16
Reaction score
0
Points
3
Kalau byk dr 5000 ke atas ke xkan xdpt leh murah lg bro...bro ade kedai ke..ade kedai ok ckit ..xla bimbg sgt nk bank in dlu ni...
 

Kurma

Active+ Member
Joined
Jul 23, 2007
Messages
4,219
Reaction score
95
Points
30
Kad boleh di gunakan di negeri SELANGOR,KL,KELANTAN,TERENGGANU, PAHANG,NEGERI 9 DAN JOHOR.

kenapa kad tersebut hanya yg boleh diguna pada negeri2 berkenaaan sahaja:-?:-?:-?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register