BTC USD 44,643.3 Gold USD 1,742.48
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Sape kat Rumah ada Daun Bidara Area KL?

gambate

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Nov 9, 2007
Messages
6,761
Reaction score
101
Points
73
Assalamualaikum kengkawan..aku nak mintak tlg ni..sesiapa ada daun bidara di area KL ni..aku nak mintak amik sikit laa..leh bg tak..:D..kalau ada PM aku ya
 
Sponsored Post

taikunx

Active Member
Joined
Dec 21, 2007
Messages
1,395
Reaction score
9
Points
25
apa fungsi/kebaikan daun ni?
 

bellaluna

Legendary Member
Joined
Jun 12, 2008
Messages
11,891
Reaction score
2
Points
115
yg letak dlm buku pastue bole tumbuh tue ker? :-?:-?
 

adar

Super Active Member
Paid Membership
Joined
Dec 20, 2005
Messages
9,027
Reaction score
215
Points
73
Assalamualaikum kengkawan..aku nak mintak tlg ni..sesiapa ada daun bidara di area KL ni..aku nak mintak amik sikit laa..leh bg tak..:D..kalau ada PM aku ya

ko nak wat berubat ke?dulu masa bini aku sakit, ustaz tu pun minta daun bidara. abg ipar aku amik kat surau pandan indah jika tak silap aku.

cuba rajin2 g masjid tanya. biasanya depa ada.jgn malu2. surau kat sri sabah pun ada tanam.
 

bardzs

Junior Member
Joined
Nov 5, 2008
Messages
90
Reaction score
0
Points
6
Boleh post cth pix daun bidara nih...sy failed sikit bab2 daun nih..
 

pijoe

Legendary Member
Paid Membership
Joined
Jun 11, 2008
Messages
13,494
Reaction score
1,361
Points
231
daun bidara

bidara_upas.jpg


Zizyphusmauritiana2Horvitz.JPG
 

bellaluna

Legendary Member
Joined
Jun 12, 2008
Messages
11,891
Reaction score
2
Points
115
owh.

yg mcm daun sirih tue. :-?:-?
 

adr

Fun Poster
Joined
Aug 25, 2008
Messages
545
Reaction score
1
Points
15
nak buat lenggang perut la tu
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register