BTC USD 19,619.8 Gold USD 1,698.52
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Sape kat Rumah ada Daun Bidara Area KL?

gambate

Permanently Banned - Multiple ID
Messages
6,761
Joined
Nov 9, 2007
Messages
6,761
Reaction score
101
Points
73
Assalamualaikum kengkawan..aku nak mintak tlg ni..sesiapa ada daun bidara di area KL ni..aku nak mintak amik sikit laa..leh bg tak..:D..kalau ada PM aku ya
 
Sponsored Post

bellaluna

Legendary Member
gem
Messages
11,891
Joined
Jun 12, 2008
Messages
11,891
Reaction score
2
Points
115
yg letak dlm buku pastue bole tumbuh tue ker? :-?:-?
 

adar

Super Active Member
Messages
9,027
Paid Membership
Joined
Dec 20, 2005
Messages
9,027
Reaction score
215
Points
73
Assalamualaikum kengkawan..aku nak mintak tlg ni..sesiapa ada daun bidara di area KL ni..aku nak mintak amik sikit laa..leh bg tak..:D..kalau ada PM aku ya

ko nak wat berubat ke?dulu masa bini aku sakit, ustaz tu pun minta daun bidara. abg ipar aku amik kat surau pandan indah jika tak silap aku.

cuba rajin2 g masjid tanya. biasanya depa ada.jgn malu2. surau kat sri sabah pun ada tanam.
 

bardzs

Junior Member
Messages
90
Joined
Nov 5, 2008
Messages
90
Reaction score
0
Points
6
Boleh post cth pix daun bidara nih...sy failed sikit bab2 daun nih..
 

pijoe

Legendary Member
gem
Messages
13,682
Paid Membership
Joined
Jun 11, 2008
Messages
13,682
Reaction score
1,473
Points
231
daun bidara

bidara_upas.jpg


Zizyphusmauritiana2Horvitz.JPG
 

bellaluna

Legendary Member
gem
Messages
11,891
Joined
Jun 12, 2008
Messages
11,891
Reaction score
2
Points
115
owh.

yg mcm daun sirih tue. :-?:-?
 
Sponsored Post

Top
Log in Register