BTC USD 62,605.6 Gold USD 1,802.26
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Ask/Help Sapa2 disini Bole tlg saya...

pro_gamerz

Active Member
Joined
Apr 16, 2008
Messages
2,205
Reaction score
315
Points
41
as salam warga Cg.

saya di sini ingin meminta bantuan2 warga CG yg baik hati untuk menolong saya.semalam keputusan lanjutan belajar ke ijazah sarjana muda ke uitm bg pelajar assasi uitm di keluarkan.malangnya saya tidak berjaya untuk melanjutkan pembelajaran memandangkan saya berasal dr keluarga yg susah maka saya tidak mampu untuk meneruskan pembelajaran ke kolej2 swasta.

jd disini saya mohon kalo2 ada warga2 Cg yg bole membantu saya saya berterima kasih sgt2...

info:
Pelajar Assasi Uitm(Merbok,sungai petani)
CGPA=3.3
muet band 3.

sekiraanya ingin maklumat tambahan Pm saya trima kasih..
 
Sponsored Post

irama

Active+ Member
Joined
Jan 26, 2008
Messages
4,391
Reaction score
0
Points
25
as salam warga Cg.

saya di sini ingin meminta bantuan2 warga CG yg baik hati untuk menolong saya.semalam keputusan lanjutan belajar ke ijazah sarjana muda ke uitm bg pelajar assasi uitm di keluarkan.malangnya saya tidak berjaya untuk melanjutkan pembelajaran memandangkan saya berasal dr keluarga yg susah maka saya tidak mampu untuk meneruskan pembelajaran ke kolej2 swasta.

jd disini saya mohon kalo2 ada warga2 Cg yg bole membantu saya saya berterima kasih sgt2...

info:
Pelajar Assasi Uitm(Merbok,sungai petani)
CGPA=3.3
muet band 3.

sekiraanya ingin maklumat tambahan Pm saya trima kasih..

cgpa 3.3 x dapat? apply course medik ke ape utk degree?
 

pro_gamerz

Active Member
Joined
Apr 16, 2008
Messages
2,205
Reaction score
315
Points
41
bukan saya asl asasi undang2 uitm...

tp disebabkan muet saya band 3...
saya x dpt bidang law...

tp saya mohon pentadbiran koprat pun x dpt juga...

sapa2 yg bole tlg sy mintak tlg sgt2....
 

epol rider

Active+ Member
Joined
Oct 25, 2010
Messages
3,381
Reaction score
37
Points
30
nak minta tolong macam mana ni TT? minta tolong applykan yang lain ka?
 

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
baru ku tahu uitm pun ada asasi ek.dulu masa aku ade um je.tapi kalau asasi nape tak dapat uitm ek.konpius aku.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register