Sapa kawan sekolah kau orang yang jadi terkenal

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Sapa kawan sekolah kau orang yang jadik terkenal...tak kisah ler terkenal sebab masuk politik ker...NGO ker..artis ke...penyamun ker..

Kawan sekolah aku masa sekolah rendah nama Zulkifli kami panggil dia Zul itik...zaman bujang dulu aku ternampak kaset dia...kumpulan DoubleLine kalau tak silap..dia nie memang suka main gitar...tapi aku tak beli pun...tengah pokai masa tu...sorry zul (kalau terbaca) bukan tak nak support hang..tapi lepas tu terus senyap...

cerita kau orang lak..

Kalau dah ada tread nie minta maap ler...
 
Sponsored Post

MOD jr.

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
May 29, 2008
Messages
23,580
Reaction score
134
Points
133
kawan sekolah aku mase aku skolah rendah..name azmir..tapi bukan die popular..ayah die..RPK :D :D
 

brozul

Super Active Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
8,469
Reaction score
28
Points
70
zira...junior aku kt sek... jadi penyanyi...nama penuh aku lupa...
etnik kreatif...
 

nazim5123

Active+ Member
Joined
Apr 9, 2007
Messages
4,698
Reaction score
41
Points
30
ustaz azrul hakim pas punya orang ntah korang kenal ntah tak
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
kawan sekolah aku mase aku skolah rendah..name azmir..tapi bukan die popular..ayah die..RPK :D :D
Ada gak kawan aku kami panggil dia Mat Toyol sebab dia boleh panggil toyol guna kulit kerang...tapi nama dia meletop kejap bukan pasal dia panggil toyol tapi sebab abang dia RAMBO ADAM yang ngamuk kat Chow Kit dulu tu...
 

eLLYaNa

CG Top Poster Club
Joined
Apr 17, 2008
Messages
27,295
Reaction score
40
Points
125
geng aku time skola dulu
sorang anak tajol rosli,die mmg sempoi..low profile
lg sorang classmate, irma hasmie, da jd pelakon..dulu wakil skola dikir barat sama2
 

eLLYaNa

CG Top Poster Club
Joined
Apr 17, 2008
Messages
27,295
Reaction score
40
Points
125
lg 2 org jd pengacara tv
sara & hani
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,165
Reaction score
1,041
Points
1,101
hurm...classmate aku dlu....nik sayyidah fatiha (mek)...belakon loni..salam pantai timur..ezora....
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
hurm...classmate aku dlu....nik sayyidah fatiha (mek)...belakon loni..salam pantai timur..ezora....
awat aku baca nama tu nampak macam syuhada...

~X(~X(~X(
 

insyi©

CG Top Poster Club
Joined
Mar 1, 2008
Messages
28,101
Reaction score
177
Points
123
hurm...classmate aku dlu....nik sayyidah fatiha (mek)...belakon loni..salam pantai timur..ezora....

ekekekke....aku baru nak cakap nama ni jugak....junior aku yg dh jd glamer....:)) :))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register