BTC USD 50,476.4 Gold USD 1,822.37
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Sapa Kat Sini Tau Tempat Murah Nak Cetak Buku

rodaira

Active Member
Joined
Apr 13, 2007
Messages
1,677
Reaction score
312
Points
41
Salam semua...

aku dah buntu cari kedai murah nak cetak buku. jadi aku bertanyalah pada yang tau kat forum ni.

mcm ni, aku nak cetak buku dalam

16 muka surat
warna
saiz : 12sm x 18sm

tapi byk kedai min order 500.

sedangkan aku nak cetak dalam 100 - 200 je...sapa kat sini leh kasi tawaran atau tahu kedai yang bagus nyer harga...

tolong ye...
 
Sponsored Post

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
Salah tempat nie...tu yang tak dapat respond...
 

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
ko pg print 100 set tu, pastu g kedai suh dia bind kan jadi cam buku.kira dia amik upah tu jela. boleh ke cara ni??
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register