BTC USD 59,976.7 Gold USD 2,411.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Sanusi minta maaf depan PM keluarkan ucapan kurang sesuai

Mcm la pmx hadap sgt maaf dari ko...
Ni semua politik je jgn jd bongok...
Bace ape sanusi ckp tu...

Beliau juga berkata kepentingan rakyat harus mengatasi keghairahan untuk mengekalkan kuasa politik dan segala perkara yang bersifat politik sepatutnya hanya dibawa ke medan politik.

walaun bang... memang lebih2... last2 jadi la mcm pesawah kene tangkap tu... hahahha
 
Sponsored Post

peduli apa aku, selagi die kawan dgn zahid, mmg xkan maafkan die
umpama syirik, buat baik mcm mn pon, tetap kira org jahat
kena hentikan syirik terlebih dahulu, putuskan pakatan dgn zahid
Syirik plak dah berkawan dgn Zahid. Walatikaian walatikaian.

Dah tu kawan dgn Dominic tu iman dan taqwa me?
 
peduli apa aku, selagi die kawan dgn zahid, mmg xkan maafkan die
umpama syirik, buat baik mcm mn pon, tetap kira org jahat
kena hentikan syirik terlebih dahulu, putuskan pakatan dgn zahid
Ye lah..ye lah.. nanti PMX, Sanusi, Biden, Nentayahu semua akan hantar surat mintak maaf kat kau

Bgtau je alamat, ladang ketum mana, kedai kopi mana, nnti masing2 datang mintak maaf kat kau..
 
peduli apa aku, selagi die kawan dgn zahid, mmg xkan maafkan die
umpama syirik, buat baik mcm mn pon, tetap kira org jahat
kena hentikan syirik terlebih dahulu, putuskan pakatan dgn zahid

Tu la aku ckp jgn jd bongok...
Ini semua politik...
 
Sponsored Post

Back
Top
Log in Register