BTC USD 41,800.9 Gold USD 1,740.60
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Info San Francisco mengisytiharkan bahawa kecurian bukan lagi satu jenayah.

fadl

Fun Poster
Joined
Feb 3, 2013
Messages
696
Reaction score
111
Points
33
Bandar San Francisco mengumumkan bahawa aktiviti mencuri dengan nilai di bawah 950 USD bukan lagi dianggap satu jenayah. Tambahan lagi, pemilik, penjaga dan pengawal kedai yang menghalang aktiviti mencuri boleh dikenakan tindakan undang2, dan menghalang pencuri berkulit hitam boleh dianggap sebagai jenayah perkauman. Sejak undang-undang ini digubal, San Francisco mencatatkan peningkatan kes mendadak kecurian sebanyak empat kali ganda.

 
Sponsored Post

lau_kau

Legendary Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
15,265
Reaction score
2,444
Points
201
Manusia semakin bijak kn, tu untung demokrasi hehehe
 

akukuli

Active+ Member
Joined
Oct 17, 2013
Messages
2,841
Reaction score
287
Points
56
Pegi rompak rumah yg gubal udang2 bodo ni
 

pelitaminyak

Active+ Member
Joined
Aug 13, 2008
Messages
4,873
Reaction score
1,422
Points
111
Senang macam ni, letak pistol kat kaunter bank tapi ambik 900usd je, kalau sehari buat kat 10 bank.......... Kaya,.... Tak salah kan
 

none

Super Active Member
Joined
Nov 14, 2007
Messages
8,227
Reaction score
332
Points
91
xfaham..
apa motif disebalik undang2 ni...
macam pelik jer....
 

TT

CG Super Hardcore Club
Top Poster #3
Joined
Jan 13, 2009
Messages
158,710
Reaction score
21,653
Points
1,671
Klo ye pun 90usd ler. Undang2 pun
 

notepad

Super Active Member
Joined
Sep 17, 2011
Messages
9,369
Reaction score
784
Points
126
kebebasan merompak untuk kulit hitam
 

mreduan

Fun Poster
Joined
Aug 6, 2008
Messages
655
Reaction score
80
Points
30
Wah..ini mcm hari2 bleh pergi mencuri...xperlu susah2 cari kerja
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register