BTC USD 35,700.6 Gold USD 1,834.58
Time now: Jun 1, 12:00 AM

samun bersenjata

Sponsored Post

JamBu

Active Member
Messages
1,518
Joined
Jul 3, 2008
Messages
1,518
Reaction score
1
Points
25
s1al pnya penyamun
klu dapat tangkap tetak jerk kepala dowg pkai parang 2 :mad::mad:
 

dell

Super Active Member
Messages
8,314
Joined
Apr 29, 2007
Messages
8,314
Reaction score
148
Points
83
..mati ke cashier tuh???????????????????????
 

Syaffieq25

Active Member
Messages
1,221
Joined
May 29, 2008
Messages
1,221
Reaction score
22
Points
25
Macam kat 7-eleven je..nampak mcm hindu tetak melayu je. kat gunung lang perak pun, hindu tetak melayu jugk...s1al je...
 

dell

Super Active Member
Messages
8,314
Joined
Apr 29, 2007
Messages
8,314
Reaction score
148
Points
83
..ni yg ustaz mati kene tetak nie...
 

kasmarol

Super Active Member
Messages
9,942
Joined
Dec 12, 2008
Messages
9,942
Reaction score
59
Points
80
x nmpak kene tetak pon bro!!!kt mne ni?:-?
 

thereds

Super Active Member
Messages
5,329
Joined
Dec 22, 2006
Messages
5,329
Reaction score
3
Points
65
kat video tu kata post mortem..kes bunuh..
mati la kot cashier tu..
nampak macam kat 7e..
tapi tajuk video ni ****** cilaka,kurang ajar,naik kepala..(kes samun&bunuh ustaz di ipoh)
ustaz yg kena bunuh tu kat stesen minyak kan..

tapi memang geram btol la aku tgk..
 

eapui

Active+ Member
Messages
4,827
Joined
Dec 28, 2007
Messages
4,827
Reaction score
7
Points
25
fuhhh....main tetak cm 2 jer...
 

thereds

Super Active Member
Messages
5,329
Joined
Dec 22, 2006
Messages
5,329
Reaction score
3
Points
65
description daripada video.
****** ni yg bunuh ustaz kat station minyak jalan Kuala kangsar..
pas ni kalo jumpa ****** balun je..xpon bunuh sampai mati..
mula2 ****** ni samun kt 7eleven dlu pas2 baru rompak kt station minyak jalan kuala kangsar samapi mati ustaz diaorang bunuh....
xleh kasi muka dh hindu ni...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register