BTC USD 61,912.7 Gold USD 1,763.34
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Samseng Kulim Mengganas

OneMyWnn

Fun Poster
Joined
Jul 14, 2009
Messages
736
Reaction score
9
Points
15
darah


PETUGAS Paramedik Hospital Kulim membantu merawat mangsa yang dipercayai diserang tujuh samseng di sebuah pusat membeli belah di Kulim, hari ini sebelum mangsa dibawa ke Hospital Kulim bagi mendapatkan rawatan lanjut. - sumber

mod sila delete jika dah ada
 
Sponsored Post

aztina

Active Member
Joined
Mar 8, 2010
Messages
1,930
Reaction score
1
Points
25
huh tempat aku da...
hmm menjadi2 lepas satu, satu kes plak mai..
 

usahOne

Super Active Member
Joined
Jan 16, 2007
Messages
7,192
Reaction score
11
Points
65
alahai apalah nak jadi dgn ngra ku msia..dah lah berita ari ni polis bgtau rakyat msia dah x risau pasal kes jenayah menunjukkan dah berkurangan...ye ker berkurangan pembohong betui la nak sedapkan hati pakcik makkcik kat ulu bendul ker pdhal hakikatnya anak melayu yg terlibat jenayah makin meningkat...alahai x selamat le msia ni.. penjenayah yg kene tangkap plak boleh kuar masuk penjara mcm tu ajew...alahaiiiiiiiiiiiii
 

aztina

Active Member
Joined
Mar 8, 2010
Messages
1,930
Reaction score
1
Points
25
nak buat mcm mne..
baru nih pun ade gaduh tpi kes kaum..
last nak jaga 1 malaysia punya pasal..
geng melayu gak kena ronok dalam lokap..
padahal dah terang2 sapa salah..
kok ye pown.. kasik la kepala2 gado tuh masuk sekali
xkan sebelah pihak ja nak amik..
hmm
malaysia2..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register