BTC USD 48,112.5 Gold USD 1,753.70
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Sampai Bila Mesti Asyik Kurang Duit Aje...

Jejaka Kedekut

Legendary Member
Joined
Nov 28, 2007
Messages
11,086
Reaction score
23
Points
115
Aku tengah tension ni.Dalam dompet aku tinggal RM 1200 aje.Gaji lambat lagi.Kos hidup tinggi( biasalah duduk kat bandar ).

Banyak benda keperluan yang perlu dibeli nanti...

Aku asyik berfikir ni.Sampai bila aku mesti asyik kurang duit aje tiap-tiap bulan.Takkan nak macam ni sampai aku mati kot.

Aku kena buat sesuatu ni untuk ubah semua ni ~X(

Aku ada otak untuk berfikir.Ada tubuh badan untuk berusaha.

Tolong lah kawan-kawan kalau ada idea untuk aku berubah...
 
Sponsored Post

m.k.a

Fun Poster
Joined
Oct 28, 2008
Messages
518
Reaction score
0
Points
10
ermm...dalam dompet tiggal rm1200 banyak laa tu.
dalam bank?? dalam ASB??:-?:-?
 

black7

Fun Poster
Joined
Oct 25, 2008
Messages
522
Reaction score
11
Points
15
ermm...dalam dompet tiggal rm1200 banyak laa tu.
dalam bank?? dalam ASB??:-?:-?

kalo dalam dompet Rm1200 byk lah tu bro..mane de kurang duit dah tu...:confused:
 

aced

Fun Poster
Joined
Aug 1, 2007
Messages
732
Reaction score
3
Points
15
Dalam bank takde duit dah.Aku ni liat sikit nak menyimpan.

hari ini mulakan lah langkah pertama..
mulakan dgn penyimpan sedikit setiap bulan..
aku cadangkan start dgn rm10 (simpanan tetap tak boleh diambil)
pelan2 tambah sehingga 10% drp nilai gaji (pastu maintain je):D
 

apipmeka

Fun Poster
Joined
Oct 16, 2008
Messages
264
Reaction score
2
Points
15
Aku tengah tension ni.Dalam dompet aku tinggal RM 1200 aje.Gaji lambat lagi.Kos hidup tinggi( biasalah duduk kat bandar ).

Banyak benda keperluan yang perlu dibeli nanti...

Aku asyik berfikir ni.Sampai bila aku mesti asyik kurang duit aje tiap-tiap bulan.Takkan nak macam ni sampai aku mati kot.

Aku kena buat sesuatu ni untuk ubah semua ni ~X(

Aku ada otak untuk berfikir.Ada tubuh badan untuk berusaha.

Tolong lah kawan-kawan kalau ada idea untuk aku berubah...


banyak r tu.. aku pon xde cash samapi 1200.. 10 hengget ja
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register