Sambutan Hari asyura oleh puak syiah

CG Sponsors




Sponsored Post

haikal09

Banned
Joined
Jul 4, 2009
Messages
2,165
Reaction score
7
Points
25
sesat-sesat.tapi kalau lwn amerika aku sokong jgk
 

mohdnhafidz

Active Member
Joined
Aug 23, 2009
Messages
1,103
Reaction score
0
Points
20
tak nak tercucuk plak bdn die... ish...
 
Last edited:

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
41,208
Reaction score
1,114
Points
201
Mmg x nafikan pihak Syiah nih sesat dr ikutan dorang, Dgr citer gak dari sumber2 tertentu, dorang gemar memaki Rasullah...Astagfirullah...

Ade gak dgr wartawan luar yg buat liputan pada hari Asyura nih mengigil ketakutan.... Bila tgk puak2 syiah dari kanak2 hingga dewasa memukul diri sendiri... Kalah hari thaipusam..huhuhu
 

shide

Active+ Member
Joined
May 29, 2009
Messages
3,154
Reaction score
29
Points
30
Mmg x nafikan pihak Syiah nih sesat dr ikutan dorang, Dgr citer gak dari sumber2 tertentu, dorang gemar memaki Rasullah...Astagfirullah...

Ade gak dgr wartawan luar yg buat liputan pada hari Asyura nih mengigil ketakutan.... Bila tgk puak2 syiah dari kanak2 hingga dewasa memukul diri sendiri... Kalah hari thaipusam..huhuhu
mereka ni leh di samakan dengan SIGGY ko kot..:)cgrock
 

qhalid

Active Member
Joined
Aug 31, 2008
Messages
1,951
Reaction score
8
Points
25
mcm kristian kat philipine pun ada .. ish ish ish .. dari bazir darah cam gitu baik gi derma darah ada gak faedah dia ..
 

adar

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Dec 20, 2005
Messages
9,027
Reaction score
215
Points
73
salah cara derang ni. mmg hari tu hari yg amat menyedihkan. hari dimana Saidina Hussein, cucu Nabi dibunuh Yazid haram jadah. tp tak patutla meyeksa diri mcm ni. cukup la dibuat ceramah kesedaran ke.

apa2 pun hari tu mmg menyedihkan, cucu Baginda yg Baginda cium, belai dibunuh secara kejam oleh umat Islam sendiri.sedih sgt2.
 

hafis_81

Super Active Member
Joined
Feb 15, 2008
Messages
6,386
Reaction score
32
Points
70
Agk2 Presiden Ahmadinijad buat gak x mcm ni???
 
Sponsored Post
Top
Log in Register