BTC USD 69,744.9 Gold USD 2,421.08
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Sambung citer ni....

Sponsored Post

lalu ku halau gagak gagap tersebut.. Sooshh
Hoi kau sooshh apa dalam bilik ayak tu..cepat keluar..bapak nak berak lak ni..suara bapak menegur dari luar..lalu aku membalas..takder apa-apa pak..nihaa ada burung gagak nak mematuk kepala saya..balas aku..Lalu bapak aku replay balik statement aku tadi dgn soalan..kepala mana satu yg kena patuk tu ?
 
Hoi kau sooshh apa dalam bilik ayak tu..cepat keluar..bapak nak berak lak ni..suara bapak menegur dari luar..lalu aku membalas..takder apa-apa pak..nihaa ada burung gagak nak mematuk kepala saya..balas aku..Lalu bapak aku replay balik statement aku tadi dgn soalan..kepala mana satu yg kena patuk tu ?

dengan nada yang agak lantang tapi beradap aq menjawap..lupikir lah sendiri asamjawa...(tak bleh bg salam kat tandas:) )
 
Bapak aku pun amik pengetuk suruh ketuk gagak gagap yng nak ketuk kepala lutut aku 2... ( banyak sngt ketuk daa,..)Lalu ketuk gagap gagap yng nak ketuk kepala lutut aku 2 , tp, gagak gagap pun terbang.. Aku plak terketuk kepala lutut aku sendiri..

pening nak baca..trus jdik gagap..:eek::eek::)cgrock:)cgrock
 
Sponsored Post

Back
Top
Log in Register