BTC USD 57,223.3 Gold USD 1,814.61
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Sambung citer ni....

tapirbawaklori

Super Active Member
Joined
Oct 24, 2007
Messages
8,149
Reaction score
207
Points
73
Aku anak seorang VIP...kerja ku senang ..bangun pagi minum oren...duit banyak tapi tak kawin....tiba tiba........



*sila sambung..bantai la korang nak sambung camner..keh keh
 
Sponsored Post

haikalazrin

Fun Poster
Joined
Aug 13, 2008
Messages
520
Reaction score
20
Points
15
bapak ku meninggal..dan aku merempat di tepi longkang
 

cay3869

Active+ Member
Joined
Mar 11, 2007
Messages
3,095
Reaction score
43
Points
30
mencabar betul cite nie... :-?
 

thunami

Junior Member
Joined
Nov 9, 2007
Messages
83
Reaction score
0
Points
6
tiba-tiba ada seorang lelaki dalam lingkungan 40an datang menghampiri aku....
 

umairah

Fun Poster
Joined
Nov 5, 2008
Messages
112
Reaction score
0
Points
10
rambut lelaki itu berserabai..matanya merah..dipegangnya tanganku dan berkata "dah makan belum?"..
 

private_eye217

Active+ Member
Joined
Aug 12, 2008
Messages
2,724
Reaction score
47
Points
30
klu belum aku balnja makan..
lepas 2 kita g hotel..
rupa2nya laki ni gay..

sambung....
 

MrHighLander

Super Active Member
Joined
Oct 29, 2008
Messages
7,638
Reaction score
5
Points
65
aku jadi takut...
berdebar2pon ada...

sambung2...:)):)):))
 

aaril

Fun Poster
Joined
May 2, 2008
Messages
829
Reaction score
6
Points
15
klu belum aku balnja makan..
lepas 2 kita g hotel..
rupa2nya laki ni gay..

sambung....


"takpe2,rilex2....stay cool...agak2 nak peggang b*nt*t aku sepak je mamat nih..aku ikut kan aje dulu.....


ha sambung2 lagi.......
 

ameant

Super Active Member
Joined
Mar 27, 2007
Messages
6,332
Reaction score
143
Points
73
mak aku tiba2 tutup tv " dah masuk tido..esok p kerja.. asik layan drama tv je "

tamat.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register