To Sell salam semua

CG Sponsors




Sponsored Post

tirani

Active+ Member
Joined
Jul 23, 2007
Messages
2,639
Reaction score
3
Points
25
boleh sama besaq dgn balang kaca jernih tu ka..
 

ezis2u

Super Active Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
9,747
Reaction score
22
Points
65
pakai yang asal jer udah ler...nanti kang lepas kasi ubah lelama nak ubah lagi...at the end masalah cari suar lak...
:)):)):))
 

abang_waja

Freshie
Joined
Aug 6, 2008
Messages
17
Reaction score
0
Points
3
boleh...kat balang tu telah siap ada ukuran nya, so penggunaan hari demi hari kita boleh ukur sendiri...dan kiat sendiri yang tau perbezaannya setelah menggunkan berterusan
 

puppet

Fun Poster
Joined
Jan 22, 2009
Messages
422
Reaction score
7
Points
15
gerun aku tgk pam vakum tu.. cm dah pam basikal jer..:)):))
 

abang_waja

Freshie
Joined
Aug 6, 2008
Messages
17
Reaction score
0
Points
3
tak...gunakan pam dan proextender atau max extender, dalam masa dua bulan sudah nampak perbezaanya...teruskan hingga mendapat saiz yg anda mahu!
 

AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
mcm mana nk guna..ada video tak guna nya....
 
Sponsored Post
Top
Log in Register