salam semua.. saya mencari akak kt bawah ni..

CG Sponsors




ardilla

Fun Poster
Joined
Dec 17, 2010
Messages
185
Reaction score
0
Points
10
salam semua member cg.. rasanya dh lama sy tak login kt dlm cg, moga member2 semua sihat2 sejahtera :)

sy nk mintak tolong member2 sekalian, sy nak cari fb akak kt bawah ni :



sy teringin nk kenal ngan dia, mungkin sebab sy takde akak, tolong ye, nk sgt cari fb dia, thanks! :)
 
Sponsored Post

ilhamjabil

Super Active Member
Joined
Jul 27, 2008
Messages
6,843
Reaction score
1,518
Points
141
sory....Gambar akak tu kecik pula berbanding avatar awak yang menonjol:)cgrock
 

logammaut

Super Active Member
Joined
Dec 12, 2009
Messages
9,835
Reaction score
454
Points
91
Mcm pernah nampak. Apa nama akak tu?
 

ayie206

Legendary Member
Joined
Apr 7, 2008
Messages
16,425
Reaction score
106
Points
123
aku nak cari yang gambar kat avatar tu.. :">:">
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,185
Reaction score
1,041
Points
1,101
tp sy teringin nak kenal avatar TT lg..
 

logammaut

Super Active Member
Joined
Dec 12, 2009
Messages
9,835
Reaction score
454
Points
91
Takkan nak berkenalan dgn akak jek. Dgn abg2 tak nak berkenalan ke?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register