BTC USD 38,611.1 Gold USD 1,810.01
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Salam Sekapur Sirih Seulas Pinang

Hou-Ou

Freshie
Joined
Jun 13, 2021
Messages
48
Reaction score
36
Points
16
Assallamualaikumwarahmatullah

Sekapur sirih, sekapur sirih seulas pinang
Diberi bekal buat perangsang
Pergilah Intan, pergi Intan, pergilah sayang
Ke tengah medan, ke tengah medan, pergilah berjuang


tak ada kena mengena apa apa dgn lagu ni. Saja je tulis rasa sedap baca.

Cuma teringin nak ada nick kat Forum CG ni.
Lama dah jadi pembaca je.
pernah ada Nick , lupa dah pasword.
boleh kot buat baru.


apa apa pun salam perkenalan buat semua senior

salah silap harap tunjukkan.

moga2 sejahtera semua dimusim Covid ni dan mendapat rahmat Allah semuanya.
 
Sponsored Post

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
306,026
Reaction score
13,855
Points
2,376
Assallamualaikumwarahmatullah

Sekapur sirih, sekapur sirih seulas pinang
Diberi bekal buat perangsang
Pergilah Intan, pergi Intan, pergilah sayang
Ke tengah medan, ke tengah medan, pergilah berjuang


tak ada kena mengena apa apa dgn lagu ni. Saja je tulis rasa sedap baca.

Cuma teringin nak ada nick kat Forum CG ni.
Lama dah jadi pembaca je.
pernah ada Nick , lupa dah pasword.
boleh kot buat baru.


apa apa pun salam perkenalan buat semua senior

salah silap harap tunjukkan.

moga2 sejahtera semua dimusim Covid ni dan mendapat rahmat Allah semuanya.

Waalaikummussalam
Selamat kembali menjadi forumer CG 😁
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
306,026
Reaction score
13,855
Points
2,376
Terima kaseeeyyyyy
rasa gembira dialu alukan orang lama.
tankiu, tankiu

Sama² tuan
Orang lama CG pun mungkin ramai pakai ID baru macam tuan sebab dah tak ingat PW
 

Xploit Machine

CG Top Poster Club
Joined
Nov 23, 2012
Messages
30,265
Reaction score
4,104
Points
236
Salam Sejahtera dan selamat datang ke CariGold, salah satu portal pelaburan, perniagaan dan perbincangan dalam talian terbesar di Asia Tenggara.
Hello and welcome to CariGold, one of Southeast Asia's largest online investment, business and discussion portal.

Board Rules / Peraturan Forum

:cool:🇲🇾
 

Xploit Machine

CG Top Poster Club
Joined
Nov 23, 2012
Messages
30,265
Reaction score
4,104
Points
236
Assallamualaikumwarahmatullah

Sekapur sirih, sekapur sirih seulas pinang
Diberi bekal buat perangsang
Pergilah Intan, pergi Intan, pergilah sayang
Ke tengah medan, ke tengah medan, pergilah berjuang


tak ada kena mengena apa apa dgn lagu ni. Saja je tulis rasa sedap baca.

Cuma teringin nak ada nick kat Forum CG ni.
Lama dah jadi pembaca je.
pernah ada Nick , lupa dah pasword.
boleh kot buat baru.


apa apa pun salam perkenalan buat semua senior

salah silap harap tunjukkan.

moga2 sejahtera semua dimusim Covid ni dan mendapat rahmat Allah semuanya.
teringat rancangan TV3 dulu ..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register