Salam perkenalan

CG Sponsors




armar

Freshie
Joined
Jul 14, 2008
Messages
11
Reaction score
0
Points
3
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Nama saya ARM.... daftar dah 4 bulan tapi baru nak perkenalkan diri kat sini... Selamat berkenalan kepada anda semua.
 
Sponsored Post

CG Robot

Legendary Member
Joined
Apr 23, 2008
Messages
11,756
Reaction score
12
Points
115
Selamat Datang ke CariGold Forum!

Hi armar,

Salam sejahtera dan selamat datang kami diucapkan pada anda. Di harapkan anda dapat bersama-sama bekerjasama di dalam mematuhi segala peraturan forum yang telah ditetapkan.

Sebelum anda bermula untuk memulakan posting, anda WAJIB membaca peraturan forum DI SINI.

Anda juga digalakkan membaca Terms & Regulations forum DI SINI.

Sekiranya anda mempunyai apa-apa komen, cadangan ataupun aduan, sila hubungi kami terus DI SINI.

Kami mengucapkan semoga anda bergembira dan juga dapat menimba ilmu pengetahuan disamping memperolehi kawan baru sepanjang berada di sini.

:) SELAMAT BERFORUM! :)

----------------------------------------------------------------

Hi armar,

Greetings & welcome aboard! We wish you could bring full cooperation in abiding the forum rules.

Before you make any post, you MUST read the forum rules HERE.

You're also advise to read our Terms & Regulations HERE.

If you have any comments, suggestions & complaints, kindly do directly contact us HERE.

We wish you will be happy, get a lot of informations and also friends while you're in here.

:) HAPPY POSTING! :)
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Waalaikumsalam.....
Selamat datang.....
Jadi Pemerhati je ke???
 

ikscentre

Super Active Member
Joined
Jun 14, 2008
Messages
7,905
Reaction score
1
Points
65
Waalaikumussalam ARM..
selamat datang & selamat berforum :)
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Adussss Robot menang lerrr:(:)(:)(:)(:)(:)((
 

armar

Freshie
Joined
Jul 14, 2008
Messages
11
Reaction score
0
Points
3
Terima kasih globaltent78 dan ikscentre. Yer, sebelum ni saya hanya jadi pemerhati dan pembaca...

Teringin nak join the community.
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Saya pun orang baru jugak....
Baru register n kenal CG nie 5 hari lepas... :D:D:D:D
 

hafis9984

Fun Poster
Joined
Nov 1, 2008
Messages
322
Reaction score
0
Points
10
mcm sya jgk le.jd pmerhati.br je rgster cg ni..sblm ni menumpang akhi punya..:D.. salam sahabat utk smua:)
 
Sponsored Post
Top
Log in Register