BTC USD 66,998.4 Gold USD 2,344.53
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Salam Perkenalan Terbuka (macam temuduga terbuka la neh hehe...)

DEKAN

Fun Poster
Messages
628
Joined
Oct 16, 2008
Messages
628
Reaction score
0
Points
10
Asssalaaaaamualaikum wrt!!!

Salam Perkenalan DEKAN ucapkan kepada seme CG members!!! DEKAN orang baru, harap bleh bagi telunjuk ajar...

Nama: DEKAN
Nama dalam i/c: (Telah kucuba kopek i/c tu, caye laaahhh!! tak dde ape apeee pun dalam i/c tuuue!! korang tak caye bleh cube...)
Nama Atas i/c: (hmmm DEKAN rabun - tak nampak, nati siap spek yang DEKAN tempah itu hari DEKAN agitau...)

Sepatah dua puluh dua kata...

Kalau Kail Panjang Sejengkal,
Lautan Pasifik.. eja pun salah,
DEKAN menyapa nak berkenal-kenal,
Kalau nak bekenalan ngan DEKAN.. tak salah!! tak salllaaah!!...

Kelebihan: Minum air dengan memegang gelas (size L) dgn dua anak jari jjje... bleh buat?... cuba laa...

Kelemahan: Kene cucuk mate kalu, grenti kuar air mate mennyer.. uhuu :((

p/s: Elerjik ngan stoking member yang busuk!! werkkk... Skali tercium kene buat pertologan cemas - lari setempat selama 5 saat (anda dilarang meniru aksi ini tanpa pengawasan pengawas dewan peperiksaan)

HARAP BERI TUNJUK AJAAARRR.....
SELAMAT BERFORUMMMMME.....
:">

:)cgrock
:)cgrock:)cgrock
:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 
Sponsored Post

Selamat Datang ke CariGold Forum!

Hi DEKAN,

Salam sejahtera dan selamat datang kami diucapkan pada anda. Di harapkan anda dapat bersama-sama bekerjasama di dalam mematuhi segala peraturan forum yang telah ditetapkan.

Sebelum anda bermula untuk memulakan posting, anda WAJIB membaca peraturan forum DI SINI.

Anda juga digalakkan membaca Terms & Regulations forum DI SINI.

Sekiranya anda mempunyai apa-apa komen, cadangan ataupun aduan, sila hubungi kami terus DI SINI.

Kami mengucapkan semoga anda bergembira dan juga dapat menimba ilmu pengetahuan disamping memperolehi kawan baru sepanjang berada di sini.

:) SELAMAT BERFORUM! :)

----------------------------------------------------------------

Hi DEKAN,

Greetings & welcome aboard! We wish you could bring full cooperation in abiding the forum rules.

Before you make any post, you MUST read the forum rules HERE.

You're also advise to read our Terms & Regulations HERE.

If you have any comments, suggestions & complaints, kindly do directly contact us HERE.

We wish you will be happy, get a lot of informations and also friends while you're in here.

:) HAPPY POSTING! :)
 
Hi DEKAN,

Salam sejahtera dan selamat datang kami diucapkan pada anda. Di harapkan anda dapat bersama-sama bekerjasama di dalam mematuhi segala peraturan forum yang telah ditetapkan.

Sebelum anda bermula untuk memulakan posting, anda WAJIB membaca peraturan forum DI SINI.

Anda juga digalakkan membaca Terms & Regulations forum DI SINI.

Sekiranya anda mempunyai apa-apa komen, cadangan ataupun aduan, sila hubungi kami terus DI SINI.

Kami mengucapkan semoga anda bergembira dan juga dapat menimba ilmu pengetahuan disamping memperolehi kawan baru sepanjang berada di sini.

:) SELAMAT BERFORUM! :)

----------------------------------------------------------------

Hi DEKAN,

Greetings & welcome aboard! We wish you could bring full cooperation in abiding the forum rules.

Before you make any post, you MUST read the forum rules HERE.

You're also advise to read our Terms & Regulations HERE.

If you have any comments, suggestions & complaints, kindly do directly contact us HERE.

We wish you will be happy, get a lot of informations and also friends while you're in here.

:) HAPPY POSTING! :)

Thanks ROBOT... nak angkat air kat ROBOT pun ROBOT mana tau minum!! hmm...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Back
Top
Log in Register