BTC USD 63,473.0 Gold USD 1,770.51
Time now: Jun 1, 12:00 AM

salam maal hijrah marilah kita menghayatinya

wokyoh fx

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2010
Messages
7,161
Reaction score
49
Points
70
Dengan lafaz bismillah .. sempena maal hijrah ni .. marilah kita bersatu tak kira warna politik .. sedangkan kaum muhajirin dan ansar pun boleh bersatu .. inikan kita sesame islam sesame bangsa sesame tulisan sesame bahasa sesame Negara .. inikan pula kita sesame carigold .. hehe

kalau berada di perbatasan jgn cakap bertemu orang Malaysia bertemu bendera Malaysia yg terpacak di tepi jalan pun rasa nak peluk tiang tu .. hehe

kekadang apa yg orang lain boleh terima kita tak boleh terima .. apa yg kita boleh terima orang lain tak boleh terima .. kekadang segalanya kita tak boleh terima kekadang segalanya kita terima (lagu ilusi) hehehe

berbeza pendapat adalah rakan berfikir yg baik
berbeza pendapat akhirnya menjadi satu pandangan yg bijak ..

jgn tahun baru orangputih jer kita sambut ngan meriah .. tahun baru islam marilah kita sama2 sambut ngan meriah jugak .. keh keh keh

1 Muharram bukan sekadar hari cuti. Ia adalah permulaan ke jalan kebaikan dan meninggalkan segala kemungkaran. Jadikanlah hijrah yang sebenar seperti hijrah Nabi Muhammad SAW.

Demi Islam marilah sama2 kita menghayati detik maal hijrah ini ..

Salam maal hijrah buat semua ..


doa2.jpg


DoaAwalTahunHijrah.jpg



watch



watch
 
Sponsored Post
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register