BTC USD 38,280.2 Gold USD 1,830.91
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Sajat Pakai Bikini Dan G-Strings Jual Korset Di Australia

shah_ae

Legendary Member
gem
Messages
16,505
Joined
Oct 27, 2008
Messages
16,505
Reaction score
989
Points
171
tengah senang skang ni mmg riak la...
tggu 1 hari nanti tibe2 jatuh....
baru tau langit tinggi rendah...
 
Sponsored Post

Penbiru

CG Top Poster Club
gem
Messages
24,550
Joined
Jan 12, 2008
Messages
24,550
Reaction score
4,075
Points
261
Awards
1
Bangga duduk dalam LAKNAT ALLAH swt....tapi kalau komen mcm ni kar media sosial ada je wanita melayu Islam yg akan marah kenapa kutuk Sajat.....bangga membela si laknat
 

Penbiru

CG Top Poster Club
gem
Messages
24,550
Joined
Jan 12, 2008
Messages
24,550
Reaction score
4,075
Points
261
Awards
1
Tu la.. bonjol kt dpn tu.. xleh byg bikini dpn bentuk V.. kt celah V tu telo terkeluar kiri kanan.. 😂
dia dah potong...dah tukar kpd Miss V.....hahahaha
 

Penbiru

CG Top Poster Club
gem
Messages
24,550
Joined
Jan 12, 2008
Messages
24,550
Reaction score
4,075
Points
261
Awards
1
Pulak dah.. haha.. xtau la kot org aussie ade yg tertipu dgn dia.. 😂
bukan org aussie...semua org dia nak tipu...dgn Allah swt pun dia nak tipu....bila gi ke Mekah tu....hahaha.....
 

sapit87

Super Active Member
gem
Messages
8,426
Joined
Oct 4, 2012
Messages
8,426
Reaction score
533
Points
121
bukan ke dia dah potong habis ke dpan tu
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,236
Paid Membership
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,236
Reaction score
662
Points
81
bukan org aussie...semua org dia nak tipu...dgn Allah swt pun dia nak tipu....bila gi ke Mekah tu....hahaha.....
Fuhh..ni lg berat.. dia xtau azab nanti mcm mane.. jenis ni jgn layan sgt..makin layan makin mengada
 

Penbiru

CG Top Poster Club
gem
Messages
24,550
Joined
Jan 12, 2008
Messages
24,550
Reaction score
4,075
Points
261
Awards
1
Fuhh..ni lg berat.. dia xtau azab nanti mcm mane.. jenis ni jgn layan sgt..makin layan makin mengada
tapi dia tau dia ada pengikut setia...daripada makcik makcik yg akan back up dia.....
 

lau_kau

Legendary Member
gem
Messages
18,032
Top Poster #5
Joined
Aug 2, 2007
Messages
18,032
Reaction score
3,126
Points
261
Awards
1
Nmpk nya ramai jgk ambik tau pasai sajat, smp pungkok dia pun hampa teropong gila la ampa nie hahaha
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register