BTC USD 61,117.2 Gold USD 1,792.47
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Sajat masih tidak dapat dijejaki

eizzbizz

Super Active Member
Joined
Sep 2, 2009
Messages
9,425
Reaction score
919
Points
126
Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman
panjang gile nama Sajat ...
tapi sayang .. akal pendek
 
Sponsored Post

Xploit Machine

CG Top Poster Club
Joined
Nov 23, 2012
Messages
32,197
Reaction score
4,196
Points
236
Saya Bukan Pelarian - Sajat

25.08.2021 - Kuala Lumpur, Usahawan sensasi, Nur Sajat atau nama sebenarnya, Muhammad Sajjad Kamaruzzaman menegaskan dirinya bukan pelarian. Melalui satu video yang dikongsi di akaun Facebook, Nur Sajat berkata, dia kini menjalani kehidupan seperti biasa cuma enggan pergi ke Jabatan Agama Islam (JAIS) selepas waran tangkap kepadanya dikeluarkan Mahkamah Tinggi Syariah.

Menurut Nur Sajat, keengganannya menyerah diri turut menjadi sensasi kerana dia merupakan seorang selebriti.

“Tak perlu asyik nak mempersoalkan kenapa JAIS kejar, minta tolong polis tangkapkan. Pasal kes tak nak pergi JAIS sahaja. Sebab aku ni retis (artis), pasal itu jadi kecoh,” katanya.

Terdahulu, pada 6 Januari lalu, Sajat mengaku tidak bersalah di hadapan Mohammad Khalid atas pertuduhan berpakaian menyerupai wanita sehingga menyebabkan Agama Islam dipandang hina dalam majlis bacaan Yassin dan solat hajat. Kesalahan itu dilakukan di Nursajat Beauticion, Seksyen 16 di sini pukul 7.30 malam pada 23 Februari lalu.

Sabit kesalahan boleh didenda maksimum RM5,000 atau penjara tidak lebih tiga tahun atau kedua-duanya mengikut Seksyen 10 (a) Enakmen Jenayah Syariah (Negeri Selangor ) 1995.
1629898714349.png
 

QIPIDELANA

Legendary Member
Joined
Dec 13, 2012
Messages
10,263
Reaction score
400
Points
146
Owh ada lagi sajat ni ingat dah jadi beruang,persoalannya kat msia atau luar msia?
 

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #5
Joined
Jun 17, 2007
Messages
19,308
Reaction score
2,884
Points
201
Ermm takmo guna bantuan interpol ke 🤣

Itu hari diorg kata nak kerah beratus pulis askar

Apa jd ntah
 

adamrao

Active Member
Joined
Mar 1, 2017
Messages
1,604
Reaction score
167
Points
43
seronok majlis ugama layan bapok.. esok dia mati tanam ja cara bangkai..
 

TT

CG Super Hardcore Club
Top Poster #4
Joined
Jan 13, 2009
Messages
159,858
Reaction score
21,826
Points
1,671
Syak sajat ni pakai id palsu je kt thai

Byk kabel dia ni
 

shah_ae

Legendary Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
16,218
Reaction score
874
Points
171
sembang kerahkan beratus kakitangan la...
last2 senyap,hilang mcm tu je sajat...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register