BTC USD 32,462.4 Gold USD 1,795.91
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Sajat masih tidak dapat dijejaki

dloanman

CG Top Poster Club
Joined
Apr 15, 2012
Messages
28,761
Reaction score
2,102
Points
206
Cite legend ni...
Base on true story....
Tp kalo in reality, org boxer yg jd pompuan tu...
Tk de la lawo pun, ngeri je tgk rupo eh...
Hahhahahaha.....

Siam bnyk cite2 mcm ni...
Kalo tk silap den, ado 1 cite psal lelaki lembut main bola tampar....
Best gak cite tu...
Hehhe...

awas tendangan tanpa bayang dpd sajat.....bisa membuat ramai jantan terkujat-kujat🥴😵🥴

ekekekkekkee
 
Sponsored Post

Megat Al Fateh

Active Member
Joined
May 6, 2019
Messages
1,339
Reaction score
709
Points
81
aku rasa ni cara halus nak biar si sajat tu dok jauh2

sbb suka nak provoke itu ini.. tp gomen pun cerdik juga

kalo kat sini ramai supporter dgn sympathizer dia

aku pun kdg2 kesian dgn org mcm ni .. kecelaruan minda dan identiti

tp bila dah buat main agama, mcm pi umrah pakai telekung tu ..

aku dah tak boleh nak sangka baik .. elok lah dia pi tenang kan diri kt luar tu

manalah tau.. hari2 akhir ramadan ni tetiba dia dapat hidayah utk berubah ke

kita amin je ramai2 ye
 

lau_kau

Legendary Member
Top Poster #3
Joined
Aug 2, 2007
Messages
12,824
Reaction score
1,886
Points
201
Cite legend ni...
Base on true story....
Tp kalo in reality, org boxer yg jd pompuan tu...
Tk de la lawo pun, ngeri je tgk rupo eh...
Hahhahahaha.....

Siam bnyk cite2 mcm ni...
Kalo tk silap den, ado 1 cite psal lelaki lembut main bola tampar....
Best gak cite tu...
Hehhe...
Mungkin sajat mcm nie jgk kan hehehe
 

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
16,470
Reaction score
2,571
Points
201
*Nur Sajat berada di Johor Bahru?*
1621771930306.png

JOHOR BAHRU – Usahawan kosmetik kontroversi, Muhammad Sajjad Kamaruzzaman, 36, memuat naik sekeping gambar menerusi laman sosial Instagram (IG) miliknya didakwa berada di premis perniagaan di Pusat Komersial Bandar Baru Uda, di sini.

Gambar Muhammad Sajjad atau lebih dikenali Nur Sajat memuat naik gambar dia sedang duduk di atas sebuah sofa dengan keterangan gambar serta meletakkan lokasi gambar berkenaan.

“Sis pening la!!, sampai bila nak macam ini, kali ini sis ada masa sakit kepala!! Nak ubat uols!! Plzzz,”tulisnya.

Itu antara keterangan atau entri yang ditulis Nur Sajad menerusi gambar tular di laman sosial Facebook sejak semalam.

Tinjauan Kosmo! dalam IG dan Facebook mendapati, seorang netizen mendakwa Nur Sajat dipercayai memang berada di Johor Bahru.

Jelasnya, usahawan itu juga didakwa menetap bersama beberapa pekerjanya di sebuah kondominium mewah di daerah ini.

Menerusi pemantauan rakaman video yang dimuat naik menerusi Tik Tok Nur Sajat juga mendapati reka bentuk menyerupai susun atur sebuah kondominium mewah dalam bandar raya ini.

Kosmo! pada 26 April lalu melaporkan Nur Sajat berkemungkinan berada di luar negara selepas diburu setelah waran tangkap dikeluarkan Mahkamah Syariah pada 23 Februari lalu.

Ketua Polis Negara (KPN), Datuk Seri Acryl Sani Abdullah Sani yang ketika memegang jawatan Timbalan KPN berkata, setakat ini kemungkinan itu kuat menyatakan sedemikian.

Pada 23 Februari lepas, usahawan kosmetik itu dikenakan waran tangkap oleh Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam kerana tidak hadir sebutan semula kes berhubung menghina Islam.-K! ONLINE

========================😎
 

Emy_Ezra

Super Active Member
Joined
Sep 2, 2012
Messages
5,928
Reaction score
369
Points
96
*Nur Sajat berada di Johor Bahru?*
1621771930306.png

JOHOR BAHRU – Usahawan kosmetik kontroversi, Muhammad Sajjad Kamaruzzaman, 36, memuat naik sekeping gambar menerusi laman sosial Instagram (IG) miliknya didakwa berada di premis perniagaan di Pusat Komersial Bandar Baru Uda, di sini.

Gambar Muhammad Sajjad atau lebih dikenali Nur Sajat memuat naik gambar dia sedang duduk di atas sebuah sofa dengan keterangan gambar serta meletakkan lokasi gambar berkenaan.

“Sis pening la!!, sampai bila nak macam ini, kali ini sis ada masa sakit kepala!! Nak ubat uols!! Plzzz,”tulisnya.

Itu antara keterangan atau entri yang ditulis Nur Sajad menerusi gambar tular di laman sosial Facebook sejak semalam.

Tinjauan Kosmo! dalam IG dan Facebook mendapati, seorang netizen mendakwa Nur Sajat dipercayai memang berada di Johor Bahru.

Jelasnya, usahawan itu juga didakwa menetap bersama beberapa pekerjanya di sebuah kondominium mewah di daerah ini.

Menerusi pemantauan rakaman video yang dimuat naik menerusi Tik Tok Nur Sajat juga mendapati reka bentuk menyerupai susun atur sebuah kondominium mewah dalam bandar raya ini.

Kosmo! pada 26 April lalu melaporkan Nur Sajat berkemungkinan berada di luar negara selepas diburu setelah waran tangkap dikeluarkan Mahkamah Syariah pada 23 Februari lalu.

Ketua Polis Negara (KPN), Datuk Seri Acryl Sani Abdullah Sani yang ketika memegang jawatan Timbalan KPN berkata, setakat ini kemungkinan itu kuat menyatakan sedemikian.

Pada 23 Februari lepas, usahawan kosmetik itu dikenakan waran tangkap oleh Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam kerana tidak hadir sebutan semula kes berhubung menghina Islam.-K! ONLINE

========================😎
Hehe cenggitu je mat sajad troll polis.
Dah tag loc pun tak dapat2 lagi.
:D
 

Jackhalid

Super Active Member
Platinum Member
Joined
May 24, 2008
Messages
6,614
Reaction score
1,168
Points
151
ntah ntah polis tau je sajat ni kat mana

malas nak layan mamat nih

Tempat Ayob Khan takkan lah dia boleh buat main. Tapi macam mana dia masuk Malaysia undetected kalau dari luar?
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
22,340
Reaction score
3,045
Points
201
Ala kalau nak, lebih dari boleh bro.
Saja je tarik tali.

betul...kurang kurang dah takde dah kelibat dia kat Malaysia ni.....so kalau tangkap...bicara..denda....dia buat kelaku lagi.,,dan lagi....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register