BTC USD 32,197.0 Gold USD 1,802.69
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Sajat masih tidak dapat dijejaki

Sponsored Post

jaws_am

Legendary Member
Top Poster #4
Joined
May 29, 2008
Messages
14,232
Reaction score
3,957
Points
201
habis empayar business dunia sekelip mata ke?

tak silap, dia ada buat bisnez emas. so setakat tutup kedai tu x jdi masalah. relax je kt mana2 setahun dua ni.
 

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
16,473
Reaction score
2,571
Points
201
Tahun ni nak beraya kulit gelap
 

WnB

Super Active Member
Joined
Dec 30, 2007
Messages
9,028
Reaction score
361
Points
91
hebat ilmu sajat ni... tak berjaya dikesan.. tracing IP pun tak berjaya...
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
22,340
Reaction score
3,045
Points
201
aku rasa kerajaan tak bersungguh mana pun nak cari Sajat gi mana..takde kepentingan sgt pun...dia bukan level penjenayah....bukan buat jenayah apa apa pun.....cuma Sajat yg gelabah lebih...bimbang identiti sebenar terbongkar....malu...nanti tak tau nak letak muka kat mana kalau terbongkar....walaupun semua org dah tau....
Intel Malaysia takkan tak leh nak cari Sajat ni...
 

GamezStar

CG Top Poster Club
Joined
Jul 1, 2008
Messages
33,192
Reaction score
1,975
Points
201
dia nye fb twweter gan utube ade ke?? elok ramai2 flag down je... kasi dia senyap
 

lau_kau

Legendary Member
Top Poster #3
Joined
Aug 2, 2007
Messages
12,827
Reaction score
1,887
Points
201
Sajat dh bertukar rasanya....belajar tomoi jd jantan sejati ...siap la sapa kutuk dia lepas nie hahaha
 

Emy_Ezra

Super Active Member
Joined
Sep 2, 2012
Messages
5,928
Reaction score
369
Points
96
aku rasa kerajaan tak bersungguh mana pun nak cari Sajat gi mana..takde kepentingan sgt pun...dia bukan level penjenayah....bukan buat jenayah apa apa pun.....cuma Sajat yg gelabah lebih...bimbang identiti sebenar terbongkar....malu...nanti tak tau nak letak muka kat mana kalau terbongkar....walaupun semua org dah tau....
Intel Malaysia takkan tak leh nak cari Sajat ni...
Ala kalau nak, lebih dari boleh bro.
Saja je tarik tali.
 

lats840

Active+ Member
Joined
Mar 15, 2009
Messages
2,753
Reaction score
674
Points
81
bertukar menjadi beautiful boxer

Cite legend ni...
Base on true story....
Tp kalo in reality, org boxer yg jd pompuan tu...
Tk de la lawo pun, ngeri je tgk rupo eh...
Hahhahahaha.....

Siam bnyk cite2 mcm ni...
Kalo tk silap den, ado 1 cite psal lelaki lembut main bola tampar....
Best gak cite tu...
Hehhe...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register