Sajat dedah jalani pembedahan tukar jantina, minta hak kemanusiaan

CG Sponsors




elenaa

Fun Poster
Joined
Nov 27, 2012
Messages
337
Reaction score
6
Points
15
saya x judge dia...sbb saya rasa fitrah dia nk menjadi perempuan tu lah ujian dia daripada Tuhan
kita x lalui apa yg dia lalui...cuma satu je la,org yg dok sapot dia pun bodoh gak, kita patut nasihat dia kembali ke jalan yg benar, dgn cara yg baik
insya allah, kita doa yg baik2 jer. Wallahualam
 
Sponsored Post

Mata_Pena

Super Active Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
5,082
Reaction score
1,723
Points
141
Kenapa org suka sensasikan kisah dia ni?
Korang ketandusan bahan membawang ke?
 

azham

Super Active Member
Joined
Dec 20, 2012
Messages
5,189
Reaction score
1,047
Points
156
Klau dah sampai tua tak dtg haid...
tetek,bontot pun kene pegi siam buat...
Pompuan celah mane?
Kalau tak datang haid memang ada kes tuan.
Dalam Sains dipanggil syndrome Turner.
Wanita yang hilang satu chromosome X dari XX.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register