BTC USD 42,469.1 Gold USD 1,752.49
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Sajat dedah jalani pembedahan tukar jantina, minta hak kemanusiaan

elenaa

Banned
Joined
Nov 27, 2012
Messages
339
Reaction score
6
Points
15
saya x judge dia...sbb saya rasa fitrah dia nk menjadi perempuan tu lah ujian dia daripada Tuhan
kita x lalui apa yg dia lalui...cuma satu je la,org yg dok sapot dia pun bodoh gak, kita patut nasihat dia kembali ke jalan yg benar, dgn cara yg baik
insya allah, kita doa yg baik2 jer. Wallahualam
 
Sponsored Post

Mata_Pena

Forum Troll, Multiple ID Cricket
Joined
Oct 22, 2008
Messages
5,397
Reaction score
1,863
Points
141
Kenapa org suka sensasikan kisah dia ni?
Korang ketandusan bahan membawang ke?
 

azham

Super Active Member
Joined
Dec 20, 2012
Messages
6,867
Reaction score
1,843
Points
156
Klau dah sampai tua tak dtg haid...
tetek,bontot pun kene pegi siam buat...
Pompuan celah mane?
Kalau tak datang haid memang ada kes tuan.
Dalam Sains dipanggil syndrome Turner.
Wanita yang hilang satu chromosome X dari XX.
 

copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,957
Reaction score
549
Points
161
saya x judge dia...sbb saya rasa fitrah dia nk menjadi perempuan tu lah ujian dia daripada Tuhan
kita x lalui apa yg dia lalui...cuma satu je la,org yg dok sapot dia pun bodoh gak, kita patut nasihat dia kembali ke jalan yg benar, dgn cara yg baik
insya allah, kita doa yg baik2 jer. Wallahualam

mmg berat ujian dia...
nak x nk dia kena terima kejadian asal dia...

dia xboleh beramal ikut cara dia,nak xnk dia kena terima ketentuan yg dia adalah lelaki,,
soal nafsu tu no 2, yg penting kita buat ibadah,kalau nak ibadah diterima kena ikut ajaran agama...



kita bawa kereta,berangan nk jd pilot,boleh x nak ubah kereta jadi helikopter....
nak xnk kena terima je lah yg kereta kita walaupun pasang kipas syiling kat bumbung tetap xleh terbang....
 

copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,957
Reaction score
549
Points
161
Family Kene tentukan jantina...
Tak bleh la nak hidup dgn dua jantina...
Klau dah bersifat pompuan kene jd pompuan...
tah mane silap family dah tentukan die lelaki,bercelaru la...

doctor yg kena tentukan,
jantina dia lebih ke arah mana,
kalau ada ovari dan rahim,jd pompuan la,
kalau ade telur jd lelaki la...
 

copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,957
Reaction score
549
Points
161
Klau dah sampai tua tak dtg haid...
tetek,bontot pun kene pegi siam buat...
Pompuan celah mane?
jantina ni x kira tetek ke atau bontot,
tapi alat pembiakkan tu lebih cenderung ke arah mana,
kalau dia ada rahim,ada ovari... pompuan la ttu walau body lelaki,naluri lelaki....

kalau ade testis dan zakar lebih sempurna dari apam,lelaki la walau body wanita...

naluri bukan penentu jantina....
 

sayid34

Fun Poster
Joined
Jul 17, 2008
Messages
223
Reaction score
56
Points
30
Manusia ada dua saja chromosome tak boleh ubah sejak lahir. XY dan XX. Walau masuk hormon banyak mana pun DNA dan chromosome tak boleh ubah
 

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
18,383
Reaction score
2,797
Points
201
Ermmm pakar da sahkan ada 2 alat kelamin


Klinefelters syndrome : xxy (khunsa)

 

pelitaminyak

Active+ Member
Joined
Aug 13, 2008
Messages
4,865
Reaction score
1,414
Points
111
Ermmm pakar da sahkan ada 2 alat kelamin


Klinefelters syndrome : xxy (khunsa)

Masa sekolah dulu aku ada sorang cikgu, cikgu salmah ajar add math, lepas 10 tahun aku jumpa balik mengajar kat maktab jalan dairy dah jadi lelaki, baru 2 tahun kahwin ada sorang anak

Kalau Betui khunsa, tak perlu mak bapa dia bersumpah bagai, pegi jumpa doktor buat dokumen, ambik perintah mahkamah, boleh je tukar jantina (kalau Betui khunsa le)
 

pelitaminyak

Active+ Member
Joined
Aug 13, 2008
Messages
4,865
Reaction score
1,414
Points
111
Takut jantina dah tukar baru nak jumpa doktor buat pengesahan mana boleh....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register