BTC USD 42,531.9 Gold USD 1,753.68
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Sajat dedah jalani pembedahan tukar jantina, minta hak kemanusiaan

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #5
Joined
Jun 17, 2007
Messages
18,387
Reaction score
2,797
Points
201
Bleh pegi...
tp Kene sah jantina mane yg 1.
Klau bercelaru susah la...
Nak beribadat sebelah mane.

khunsa tu ada dua jenis kemaluan
Walaupun tak berfungsi
Tp lebih byk bersifat fizikal keperempuanan

tutup aurat lebih baik
Tak dtgkan fitnah
 
Sponsored Post

Fayafa

Active Member
Joined
May 21, 2017
Messages
2,111
Reaction score
760
Points
81
Syahril A. Kadir
sedang bersama
Adam Salleh
dan 2 yang lain.

· 2 Februari 2020 ·
KES Sajat ni mengingatkan saya pada wartawan hiburan paling lejen, Allahyarham Hj Abd Jalil Saleh atau lebih dikenali sebagai Mama Juwie.

Masa awal-awal jadi wartawan jenayah dulu, saya sering terserempak dengan arwah waktu dia datang ke ofis. Arwah ni suka bekerja time malam.

Juwie ni masa hidupnya apa yang orang tak kata kat dia...bapoklah, pondanlah etc. Dia redha je sebab dia dia mengaku dia memang seorang khunsa (ada dua alat kelamin).
Namun, Juwie yang kuat beribadat ni kalau pergi ke Makkah, dia tetap berusaha kelihatan seperti lelaki walaupun kita semua tahu perwatakannya seolah-olah dia lebih kepada seorang wanita.

Takde pulak dia terhegeh-hegeh nak bertelekung bagai depan Kaabah!

Malah dalam banyak coretannya, dia banyak berdoa agar Allah kuatkan keimanannya di sebalik semua cercaan dan hinaan yang dia terima di muka bumi ini.

Hari ini Mama Juwie dah dimamah tanah, tetapi kebaikan dan keluhuran hatinya tetap menjadi bualan mereka yang mengenalinya.

Semoga Sajat diberi hidayah untuk tidak terus kekal dalam dunia kepalsuannya itu.

Semoga Allah menempatkan arwah Mama
Salam Juwie
di syurga tanpa hisab.
Innalilahiwainalillahirojiun.

1611200107747.png

1611200117798.png

1611200126200.png

arwah mama juwie, lembut2 dia&w'pun dikatakan khunsa, xdak la plak dia nk pi buat "convert enjin&bodypart" bg jd pompuan..yg sajat ni, hat xdak pi bg ada..hat ada pi bg xdak
 

azham

Super Active Member
Joined
Dec 20, 2012
Messages
6,869
Reaction score
1,843
Points
156
potong, tumbuh balik, potong, tumbuh balik....
semoga dijauhkan.
 

makcikcomei

Active Member
Joined
Dec 3, 2010
Messages
2,203
Reaction score
503
Points
81
Syahril A. Kadir
sedang bersama
Adam Salleh
dan 2 yang lain.

· 2 Februari 2020 ·

KES Sajat ni mengingatkan saya pada wartawan hiburan paling lejen, Allahyarham Hj Abd Jalil Saleh atau lebih dikenali sebagai Mama Juwie.

Masa awal-awal jadi wartawan jenayah dulu, saya sering terserempak dengan arwah waktu dia datang ke ofis. Arwah ni suka bekerja time malam.

Juwie ni masa hidupnya apa yang orang tak kata kat dia...bapoklah, pondanlah etc. Dia redha je sebab dia dia mengaku dia memang seorang khunsa (ada dua alat kelamin).
Namun, Juwie yang kuat beribadat ni kalau pergi ke Makkah, dia tetap berusaha kelihatan seperti lelaki walaupun kita semua tahu perwatakannya seolah-olah dia lebih kepada seorang wanita.

Takde pulak dia terhegeh-hegeh nak bertelekung bagai depan Kaabah!

Malah dalam banyak coretannya, dia banyak berdoa agar Allah kuatkan keimanannya di sebalik semua cercaan dan hinaan yang dia terima di muka bumi ini.

Hari ini Mama Juwie dah dimamah tanah, tetapi kebaikan dan keluhuran hatinya tetap menjadi bualan mereka yang mengenalinya.

Semoga Sajat diberi hidayah untuk tidak terus kekal dalam dunia kepalsuannya itu.

Semoga Allah menempatkan arwah Mama
Salam Juwie
di syurga tanpa hisab.
Innalilahiwainalillahirojiun.

1611200107747.png

1611200117798.png

1611200126200.png

saya pernah baca artikel Pengakuan Juwie. Memang respek sangat kat dia
 

shah_ae

Legendary Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
16,131
Reaction score
834
Points
171
khunsa tu ada dua jenis kemaluan
Walaupun tak berfungsi
Tp lebih byk bersifat fizikal keperempuanan

tutup aurat lebih baik
Tak dtgkan fitnah

Family Kene tentukan jantina...
Tak bleh la nak hidup dgn dua jantina...
Klau dah bersifat pompuan kene jd pompuan...
tah mane silap family dah tentukan die lelaki,bercelaru la...
 

kundur75

Active Member
Joined
Sep 12, 2011
Messages
1,226
Reaction score
79
Points
30
Family Kene tentukan jantina...
Tak bleh la nak hidup dgn dua jantina...
Klau dah bersifat pompuan kene jd pompuan...
tah mane silap family dah tentukan die lelaki,bercelaru la...
lama dah terfikir, khunsa ni mmg ada dua alat kelamin, maksudnya ..ada rahim dan boleh mengandung jugak ke..
 

shah_ae

Legendary Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
16,131
Reaction score
834
Points
171
lama dah terfikir, khunsa ni mmg ada dua alat kelamin, maksudnya ..ada rahim dan boleh mengandung jugak ke..

Mcm cth sepupu aku,skang dah umur 15thn...
Alat kelamin die tak sempurna kire cacat la... Nak kate pompuan tibe2 ade bentuk mcm kelamin pompuan...
Byk kali buat pembedahan utk betulkan saluran kencing...
Fizikal lelaki,nampak lelakinye...
 

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #5
Joined
Jun 17, 2007
Messages
18,387
Reaction score
2,797
Points
201
Family Kene tentukan jantina...
Tak bleh la nak hidup dgn dua jantina...
Klau dah bersifat pompuan kene jd pompuan...
tah mane silap family dah tentukan die lelaki,bercelaru la...

memang masa kecik2
Mak bapa tentukan jantina
Sbb kene daftar kat IC
Dlm IC tadak sebut khunsa

tp masa tu baby tak bole bersuara
Nak bantah

selepas 18thn baru bole tau naluri sendiri
 

lau_kau

Legendary Member
Top Poster #4
Joined
Aug 2, 2007
Messages
15,251
Reaction score
2,440
Points
201
Layan dia mcm manusia, ajak dia kembali kepada fitrah....mungkin kecelaruan minda berlaku kt situ, kt nak mengutuk ngn mengeji pun benda nie xsmp ke mn pun
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register