Sahkah surat lulus RM35 juta untuk bina dewan di Pagoh, Ahli Parlimen soal Muhyiddin

CG Sponsors




stuck

Active+ Member
Joined
Apr 12, 2007
Messages
4,131
Reaction score
161
Points
33
jgn risau ptg ni abah kabo nk agih sikit bantuan

WhatsApp Image 2021-01-18 at 2.20.58 PM.jpeg
 
Sponsored Post

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
76,481
Reaction score
12,159
Points
1,906
Dah x blh nk jwb kot, nk bg org diam hulur la bantuan sikit...

Kalau tgk dh mcm konsep rasuah jgk kan CMM
hehe tn stuck ni :D
cuma ramai jugak menggesa kerajaan bagi bantuan sebab pelaksanaan pkp 2.0 dan darurat ni.

tn stuck, dah org nak bagi, kita ambil je :D

harap harap kita semua tergolong dlm org yg layak terima bantuan kali ni :)
 

midi2020

Active+ Member
Joined
Feb 7, 2012
Messages
4,849
Reaction score
117
Points
33
penting sangat ke nak buat dewan mahal-mahal time covid camni?
 

apoeki

Super Active Member
Joined
Aug 7, 2012
Messages
6,383
Reaction score
538
Points
121
Pas x tanya dgn din pagoh ke?
 

WnB

Super Active Member
Joined
Dec 30, 2007
Messages
8,390
Reaction score
162
Points
83
Baru lulus... Tempoh nak bangun pun 3 tahun... Bukan terus buat.. :)

Ahli parlimen... cam biasa kena jaga kawasan....
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
76,481
Reaction score
12,159
Points
1,906
Ulasan Apek Cina

27m ·

Pusat kuarantin tak cukup Katil, Tilam dan Bantal tu tak pa. sampailah nak meminta daripda NGO Buddhist pun tak pa.
Yang penting, boleh bina 3 dewan 35 juta di Pagoh dan Muar.
Beginilah logik pemimpin Parti tertentu dan mudah paham Kenapa sekutunya mengundur dari menyokong nya.
Dewan adalah untuk Rakyat
Katil pun adalah untuk Rakyat.
Yang mana Patut didahulukan, kita semua paham-paham sendiri

1611124152291.png

1611124160374.png
 

GamezStar

CG Top Poster Club
Top Poster #5
Joined
Jul 1, 2008
Messages
31,371
Reaction score
1,555
Points
201
Ulasan Apek Cina

27m ·

Pusat kuarantin tak cukup Katil, Tilam dan Bantal tu tak pa. sampailah nak meminta daripda NGO Buddhist pun tak pa.
Yang penting, boleh bina 3 dewan 35 juta di Pagoh dan Muar.
Beginilah logik pemimpin Parti tertentu dan mudah paham Kenapa sekutunya mengundur dari menyokong nya.
Dewan adalah untuk Rakyat
Katil pun adalah untuk Rakyat.
Yang mana Patut didahulukan, kita semua paham-paham sendiri

View attachment 332393
View attachment 332394
itu la ye... duit kerajaan buat projek mcm2 ... masalah rakyat bia ebit liew gan anclu kentang uruskan la kot
 

GamezStar

CG Top Poster Club
Top Poster #5
Joined
Jul 1, 2008
Messages
31,371
Reaction score
1,555
Points
201
139650454_3656772951107628_8922360782813545632_o.jpg


Semalam dapat mesej dari HKL untuk beberapa keperluan. Terus pagi ini hantar keperluan air mineral 100 katon, sabun mandi, shampoo,biskut, keropok, makanan kering untuk dihadiahkan pada frontliner di HKL. Di sini wad kecemasan penuh dengan positif covid yang stage 3 - 5.
Jumpa dengan Pengarah Hospital. Beliau baik tadi sambut dan ucap terima kasih. Siap bagi sijil pada saya. Beliau dari bulan 9 tak balik Sabah jumpa isteri dan keluarga sampai sekarang kerana berkhidmat. Kasihan Dr. Katanya inilah tanggungjawab kami ustaz. Saya kena kuat dan sentiasa ada disini bagi semangat pada frontliner lain. Semoga semua terus kuat yer.
Semoga menjadi asbab kebaikan-ebitlew
 
Sponsored Post
Top
Log in Register