Saham Khas Bumiputera IPO melalui MITI

CG Sponsors




Duit Tepi

Fun Poster
Joined
Dec 24, 2013
Messages
495
Reaction score
20
Points
25
Menjemput newbies ke bengkel akan datang .. klik siggy dibawah.. kod kelas ABS01.. tq
 
Sponsored Post

Pizzaro

Active Member
Joined
Dec 19, 2012
Messages
1,001
Reaction score
48
Points
40
saya percaya ramai para pelabur bumiputera tidak menyedari akan peluang keemasan sebegini... ianya kini semakin menarik dengan fenomena kenaikan harga2 saham dengan keadaan berteka-teki tarikh pilihanraya umum...

ianya semudah perumpamaan sebegini... kerajaan mencurahkan duit satu lori besar dipadang dengan satu papan tanda berbunyi 'duit ini hanya boleh diambil oleh BUMIPUTERA'... ada bumiputera yg lihat saja macam tak percaya... ada yang ambik sebanyak mana yang boleh... ada yang kerah kaum kerabat datang ambil... ada bukan bumiputera yang kerah pekerja bumiputera dorang untuk ambil dan JUST bagi saguhati saja kat dorang... maknanya bukan bumiputera pun boleh... tapi sangat ramai bumiputera yang langsung tak tahu...

siapa kita untuk kata kepada kerajaan jangan buat itu dan ini... tapi kalau kita tak ambik kesempatan, orang lain yang ambil... kerajaan dah sediakan prasarana... tak perlu persoalkan kenapa orang macam kita tidak boleh mencipta kejayaan yang hebat... rebutlah segala peluang yang ada... daftarlah sebagai pelabur MITI dan rujuk lah kepada remisier anda atau pihak kami dari PUABUMI.blogspot.com juga boleh membantu...

ikhlas... sekadar berkongsi idea... setiap persoalan akan cuba dijawab sebaik mungkin... jika ada yang nak tanya la... :D
hidup lagi ke tt di sini?
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
151,250
Reaction score
20,821
Points
1,661
NEW IPO: DPI HOLDINGS BERHAD

IPO price : RM 0.25
Opening of application: 27 Nov 2018
Closing of application : 18 Dec 2018
Balloting of application : 20 Dec 2018
Tentative listing date: 07 Jan 2019
 

mrofficer

Fun Poster
Joined
Oct 8, 2011
Messages
246
Reaction score
8
Points
15
NEW IPO: DPI HOLDINGS BERHAD

IPO price : RM 0.25
Opening of application: 27 Nov 2018
Closing of application : 18 Dec 2018
Balloting of application : 20 Dec 2018
Tentative listing date: 07 Jan 2019
ada potensi ka DPi ni mcm techbond?
dh ke bulan techbond tu...
 

casper_90

Freshie
Joined
Dec 23, 2018
Messages
19
Reaction score
0
Points
3
I am a beginner in day trading. Thank you for your posts. I have actually made a small percent of $ from your posts in the last 48 hrs. I hope to learn more from you in time.
 

SizouYaacob

Freshie
Joined
Feb 25, 2019
Messages
6
Reaction score
0
Points
3
Initial public offering or stock market launch is a type of public offering in which shares of a company are sold to institutional investors and usually also retail investors; an IPO is underwritten by one or more investment banks, who also arrange for the shares to be listed on one or more stock exchanges
 
Sponsored Post
Top
Log in Register