Saham Amanah Saham Wanita (ASNITA), camne nak jual semula?

Recommended Brokers


adela1183

Active+ Member
Joined
Apr 14, 2006
Messages
2,723
Reaction score
31
Points
30
Salam,

Pada tahun 2004, aku pernah tanam/masuk saham Asnita ni sbnyak RM150 masa tu..dan dah lama, tak teringat ada saham ni..sampai la
semalam dapat surat statement mengatakan ade duit dalam RM6++..

pokoknya, aku nak keluarkan duit tu..dan masukkan ke tempat lain..sbb dapat offer tambah saham Bank Rakyat sblm 16 Mac ni..camne nak ye, masa beli tu kat BSN je..ada sape2 tau..?

ni sikit2 info ASNITA punya saham, dulu org kata di bawah Hjh Rohani punya..tapi skrg dah diambil alih oleh ECM Libra.

http://www.oneinvest.com.my/product_services/asnita.asp
 
Sponsored Post

alwaysgirl

Freshie
Joined
Mar 9, 2012
Messages
4
Reaction score
0
Points
3
Jade Ring Gives You Confidence

From Jade Ring a little purple velvety bag you bring out two little jade ring jewelry, a red fortunate cover and properly position them on top of the bag. Jade Jewelry You describe that the jade ring jewelry are conventional fortunate appeal for toddlers in Chinese suppliers, Jade Necklace and recently wed partners provide "lucky money" on their wedding day with these fortunate papers. From the red cover you decrease out a bright precious metal Chinese suppliers cash that symbolizes success and success. Jade Pendant Tell your viewer you want to deliver her best of success and success by doing a practice using these fortunate products.
You position the jewelry over the cash with the red cover in the center, and then make a wish to deliver it your companion. You gradually eliminate the cover and the cash is gone! You then do it again the activities and Jade Bangle show that the cash has amazingly reappeared under the band - because the advantage will always come back to you one day.
 

nosh89

Fun Poster
Joined
Oct 25, 2010
Messages
397
Reaction score
0
Points
10
Rasanya ASNITA ni dilancarkan dalam tahun 1998 kot. Dulu memang berurusan di BSN. Mak dan mak-mak sedara saya ada masuk. Beberapa tahun awalnya je boleh berurusan kat BSN. Sekarang, sangat2 menyusahkan utk jual semula saham ni. Kat Terengganu tak ada agen. Saya pun tercari2 maklumat katmaklumat yg ada tak jelas. Laman webnya pulak, smua tulis dlm bhs inggeris.... huhuhu... Tak leh ke jual beli scr online?
 

abusabbath

Permanently Banned
Joined
Feb 12, 2009
Messages
387
Reaction score
0
Points
10
Salam,

Pada tahun 2004, aku pernah tanam/masuk saham Asnita ni sbnyak RM150 masa tu..dan dah lama, tak teringat ada saham ni..sampai la
semalam dapat surat statement mengatakan ade duit dalam RM6++..

pokoknya, aku nak keluarkan duit tu..dan masukkan ke tempat lain..sbb dapat offer tambah saham Bank Rakyat sblm 16 Mac ni..camne nak ye, masa beli tu kat BSN je..ada sape2 tau..?

ni sikit2 info ASNITA punya saham, dulu org kata di bawah Hjh Rohani punya..tapi skrg dah diambil alih oleh ECM Libra.

http://www.oneinvest.com.my/product_services/asnita.asp

aku pun nak keluarkan semua..tp tak tahu mcm mane...BUMP satu kali..

mohon sahabat2 boleh membantu kami...:)cgrock
 
Sponsored Post
Top
Log in Register