Rumahku, keretaku...

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Disebabkan kesunyian akibat kematian isteri, Ngah Muhamad, 90, mengambil keputusan tinggal di dalam kereta jenis Volvo 122 S keluaran tahun 1966, sejak enam tahun lalu. Biarpun tidak disisih keluarga, Ngah lebih selesa hidup berkelana tinggal di dalam kereta itu bagi mencari ketenangan.

Sebelum ini tiga tahun Ngah tinggal di sekitar Stesen Bas Lama Tanjung Kuala Terengganu dan berpindah ke Kuala Besut sejak 2006 hingga kini.

Kereta yang dimilikinya sejak ia mula dipasarkan itu, diletakkan di dalam garaj Masjid Alor Teratai, Kuala Besut, Terengganu.

Mencari ketenangan dok kat masjid bukan meronda ngan kereta...nyanyuk dah atuk nie...#:-S

 
Last edited:
Sponsored Post

pyan

Fun Poster
Joined
Dec 12, 2008
Messages
211
Reaction score
0
Points
10
tu..leather seat ker tuh???....merah lagi...agaknya nak ker dia jual tu?...geram jugak nengok...
 

anuarinvestor

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Dec 13, 2007
Messages
10,529
Reaction score
143
Points
123
Kenangan banyak kat kete tu kot
 

Pak Maun

Fun Poster
Joined
Dec 13, 2006
Messages
301
Reaction score
6
Points
15
Alamak dah keluar story ni kat sini. Aku baru habis buat cover kosmo pasal cerita ni.
 

ladyboss

Active Member
Joined
Nov 28, 2006
Messages
2,078
Reaction score
2
Points
25
Mencari ketenangan dok kat masjid bukan meronda ngan kereta...nyanyuk dah atuk nie...#:-S

Biar le, lain org lain belalang, hak dia. Ntah-ntah amalan dia lebih mulia disisiNya daripada yang duk kat masjid.
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Biar le, lain org lain belalang, hak dia. Ntah-ntah amalan dia lebih mulia disisiNya daripada yang duk kat masjid.
insaf terus....:((
 

_freedom_

Fun Poster
Joined
Jul 17, 2008
Messages
347
Reaction score
0
Points
10
stering keta dia mcm teksi dulu2...~X(~X(~X(
 

ahib0205

Legendary Member
Joined
Nov 18, 2007
Messages
19,329
Reaction score
740
Points
166
Biar le, lain org lain belalang, hak dia. Ntah-ntah amalan dia lebih mulia disisiNya daripada yang duk kat masjid.
insaf terus....:((
:(( :(( :((

jazakallah bro bagi peringatan.... :((

betul tu saya sedar siapa saya... :((

walaupaun hari-hari bercakap pasal agama pun, ALLAH MAHA MENGETAHUI segala-galanya.... :((
 

fadel

Active+ Member
Joined
Mar 19, 2007
Messages
3,016
Reaction score
60
Points
35
...erk...ak nmbah sikit kat..Rumahku,keretku ,.surogaku...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register