rumah untuk disewa

CG Sponsors




paktam

Fun Poster
Joined
Feb 13, 2008
Messages
588
Reaction score
2
Points
15
askm...sy ada rumah kat putra perdana apartment rista ville,tingkat satu,dah renovate...sewa rm300,sapa yg berminat bleh call sy..0192985281...deposit 2 bulan api air rm100...
 
Sponsored Post

jastho

Fun Poster
Joined
Nov 30, 2007
Messages
756
Reaction score
18
Points
15
putra perdana apartment rista ville kat area mana tu bro..kasik specific skit
 

paktam

Fun Poster
Joined
Feb 13, 2008
Messages
588
Reaction score
2
Points
15
tak ada org nak sewa ka umah aku ni...ish...ish
 

ijai79

Fun Poster
Joined
Nov 7, 2008
Messages
351
Reaction score
0
Points
10
saya ni dari kedah..tahun depan nak pindah ke sana..kalau nak ke cyberjaya tu dekat tak..?kena lalu tol tak dari rumah tu nak ke cyberjaya..
 

adamma

CG Top Poster Club
Joined
Mar 7, 2007
Messages
23,639
Reaction score
39
Points
120
Rm300 ke? hmm nnti aku try pk dlu
 

akecema

CG Top Poster Club
Joined
Jan 26, 2007
Messages
21,122
Reaction score
2,000
Points
206
saya ni dari kedah..tahun depan nak pindah ke sana..kalau nak ke cyberjaya tu dekat tak..?kena lalu tol tak dari rumah tu nak ke cyberjaya..
dekat gila..
blakang tu je.. heheh
 

gihaz

Active Member
Joined
Mar 19, 2008
Messages
1,468
Reaction score
71
Points
30
puchong dekat ngan shah alam x? aku nak cari gak umah sewa dekat2 ngn area shah alam/klang.. thun dpn nk dok sana..
 

anoone

Legendary Member
Joined
Mar 26, 2008
Messages
12,410
Reaction score
60
Points
120
er..er..nak tumpang thread tuan tanah jap..harap2 tuan tanah tak marah..wahahahah...nak cari umah sewa gak..area temerloh atau sempadan temerloh/maran....
 

akecema

CG Top Poster Club
Joined
Jan 26, 2007
Messages
21,122
Reaction score
2,000
Points
206
puchong dekat ngan shah alam x? aku nak cari gak umah sewa dekat2 ngn area shah alam/klang.. thun dpn nk dok sana..
yg nih jauh gile
shah alam kat hulu
puchong ley kate kat hilir
 
Sponsored Post
Top
Log in Register