Rumah Untuk DiJual - Siap Renovation!

CG Sponsors




rc36v4

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Jan 30, 2008
Messages
4,072
Reaction score
13
Points
25
Lokasi Kuala Pilah!!!

Rumah teres 2 tingkat, siap renovation...

Berhampiran Matrikulasi N9

Rumah ni abg ipar saya punya... kos renovate RM50k, depan dan

belakang!!!Alamat rumah

No. 87, Taman Bahagia Delima, Kuala Pilah...

Luas 22 x 75....5 bilik ( 1 stor ), 3 bilik air

Kalau beli cuma masuk je lah...tak perlu nk buat apa

lagi...abang ipar dulu guru besar kt sekolah kt pilah tapi

skarang dh bertukar ke kementrian pelajaran so dia nk cari rumah

baru....kalau ada sesiapa berminat atau kawan2 yg berminat boleh

contact saya, nk tengok rumah dulu pun boleh...harga RM170k,

(boleh runding lagi )

012-6127989, 019-2041624 , 017-6631445

tqvm


:)cgrock
 
Sponsored Post

ganurianz

Fun Poster
Joined
Dec 11, 2005
Messages
967
Reaction score
17
Points
15
huh...murah tol...kalau umah tu kat KL dah >250k!
 

rc36v4

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Jan 30, 2008
Messages
4,072
Reaction score
13
Points
25
huh...murah tol...kalau umah tu kat KL dah >250k!
ye la...pasal lokasi tu bro...kat pilah tk berapa ramai org nak...yg memang keja sana saja biasa beli...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register