Rumah Untuk Dijual Di Seremban, Negeri Sembilan

CG Sponsors




ahmad.ariffin

Fun Poster
Joined
May 18, 2007
Messages
272
Reaction score
0
Points
10
Aku bagi pihak mokcik aku mengepost kat sini.

Code:
Jenis Rumah :
[B]Teres satu tingkat, corner lot[/B]

Alamat :
[B]No 2984, Jalan RJ5/1B,
Taman Rasah Jaya,
(Poskod-lupa) Seremban,
Negeri Sembilan[/B]

Lain-lain :
[B]3 x Bilik Tido
1 x Bilik Air
Berdekatan dengan tol Port-Dickson.[/B]

Harga buka:
[B][I]RM 155,000.00[/I] ([I][U]boleh runding[/U][/I])[/B]

Untuk maklumat lanjut/berminat:
Tel : [B]013 364 8641 - Jamaidah[/B]
Gambar boleh pergi ke web aku @ http://ahmad.ariffin.net
 
Last edited:
Sponsored Post

world

Super Active Member
Joined
Dec 20, 2006
Messages
5,054
Reaction score
229
Points
73
Masuk gambar skit bos .. baru nampak keadaan fizikal rumah tu...
 

ahmad.ariffin

Fun Poster
Joined
May 18, 2007
Messages
272
Reaction score
0
Points
10
Gamba na, aku tak balik seremban lagi nak pi amik gamba.. nanti aku update post..
 

Frontier08

Fun Poster
Joined
Sep 21, 2008
Messages
349
Reaction score
0
Points
10
Kenapa dia nak jual ? Ada ada ke duk dalam umah tu skrg ?
 

ahmad.ariffin

Fun Poster
Joined
May 18, 2007
Messages
272
Reaction score
0
Points
10
nak jual sebab nak guna duit, buat rumah atas tapak waris kat gombak ni.. memang ada yang tengah duduk.. dia berminat nak beli tapi tak lepas bank..
 

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
bestle umah ni.subscribe jap:D
 

ahmad.ariffin

Fun Poster
Joined
May 18, 2007
Messages
272
Reaction score
0
Points
10
dekat ngan sekolah tak bro...
xde la dekat sangat.. kalau naik kete.. mungkin dalam 15menet la.. kot.. ahakz.. aku xdok seremban dah.. keje kat kl.. xdapat la nak test.. tapi skolah dalam 1-2 km la paling dekat.. nanti aku try cek..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register