Rumah Berbandung di Parit Jawa Muar. Untuk Dijual

CG Sponsors




hajra

Freshie
Joined
Sep 20, 2010
Messages
10
Reaction score
0
Points
3
Rumah baru siap untuk diduduki.
Status: Bumiputra.
Jenis Rumah: Berbandung Setingkat.3 bilik dan 2 bilik air.Tiles berkualiti.Halaman depan,tepi dan belakang yang luas.Kawasan yang cantik dan harmoni.
Keluasan Rumah: 29kaki X 41kaki.(1189k/p).
Keluasan tanah: 4103k/p.
Lokasi: Jalan Omar. 200 meter dari pekan Parit Jawa.Berhampiran Maybank,Petronas,BHP,Pasaraya dan kedai-kedai membeli belah.Dalam Kawasan Pekan.
Tinggal 1 unit sahaja. SEGERA.
HARGA : RM225,000.00
HUBUNGI: HJ.AHMAD 0192203375








http://www.mudah.my/vi/7746585.htm
 
Last edited:
Sponsored Post

malayneums

Active+ Member
Joined
Feb 29, 2008
Messages
4,853
Reaction score
4
Points
25
aku dari dulu nak tau.. napa nama dia berbandung?
kat kampung aku kat tangkak tepi jalan ada buat gak kawasan perumahan mcm ni dgn nama berbandung..
apa maksud dia yer...
 

hajra

Freshie
Joined
Sep 20, 2010
Messages
10
Reaction score
0
Points
3
aku dari dulu nak tau.. napa nama dia berbandung?
kat kampung aku kat tangkak tepi jalan ada buat gak kawasan perumahan mcm ni dgn nama berbandung..
apa maksud dia yer...
Salamz...
OOoo..berbandung tu maksudnye rumah 2 biji kembar, satu kiri dan satu kanan.. kalau teres tu cam rumah panjang je..5-6 biji rumah sebaris je..kenapa boleh dinamakan berbandung sy x tau..~X(
 

CL's

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Apr 28, 2009
Messages
14,094
Reaction score
246
Points
128
dulu minat gak rumah berbandung nie selain semi-d...
tapi skrg dah beli umah kat Pagoh Jaya...
Parit Jawa ni jauh sgt ngan tempat aku ngajar...
tapi aku mmg penah tgk umah nie....
time gi antar budak training kriket....
mmg cantik dan luas parking spot....
:D:D:D:D
 

hajra

Freshie
Joined
Sep 20, 2010
Messages
10
Reaction score
0
Points
3
Parking spot mmg luas, 2-3 biji kete pun bole masuk..:D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register