BTC USD 34,585.5 Gold USD 1,802.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Ruangan Ucapan Selamat Hari Raya.

underscore

Legendary Member
Joined
Sep 20, 2008
Messages
11,710
Reaction score
4,313
Points
196
20210513_093315.jpg


..............
 
Sponsored Post

jaws_am

Legendary Member
Top Poster #5
Joined
May 29, 2008
Messages
14,288
Reaction score
4,001
Points
201
Selamat Hari Raya Aidilfitiri, semoga Allah terima amalan baik kita semua.
 

Sniper

Super Moderator
Staff member
Joined
Feb 26, 2006
Messages
6,057
Reaction score
732
Points
116
slamaat hari raya 🌙 aidilfitri sume

mintk maap la klu ade terkecik ati sepanjang berforum kt cg nie

aku hnye jlnkn tugas jer

k slamat2 sumenye
 

pedang_setiawan

Active Member
Joined
Nov 16, 2010
Messages
1,085
Reaction score
305
Points
51
Selamat hari raya semua. Terutamanya kepada frontliner yang bekerja semasa tempoh perayaan ini. Jasa tuan puan tidak kami lupakan. Aku sama seperti tahun lps, kerja hari raya puasa pertama dan mlm esok kerja lagi. Terima kasih juga kepada semua pekerja yang menyumbangkan kepada ekonomi negara. Yang kita selalu lupa adalah isteri2 kita yang sentiasa bekerja 24 jam sehari tanpa gaji kat rmh.
 

jaws_am

Legendary Member
Top Poster #5
Joined
May 29, 2008
Messages
14,288
Reaction score
4,001
Points
201
Selamat hari raya semua. Terutamanya kepada frontliner yang bekerja semasa tempoh perayaan ini. Jasa tuan puan tidak kami lupakan. Aku sama seperti tahun lps, kerja hari raya puasa pertama dan mlm esok kerja lagi. Terima kasih juga kepada semua pekerja yang menyumbangkan kepada ekonomi negara. Yang kita selalu lupa adalah isteri2 kita yang sentiasa bekerja 24 jam sehari tanpa gaji kat rmh.

terima kasih boss menjadi front liner untuk rakyat malaysia. Semoga Allah balas kebaikkan tersebut.
 

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
9,940
Reaction score
2,387
Points
151
tahun lepas boleh la jugak pi beraya rumah abg sulong...

tahun ni first time beraya tiga orang je dgn housemate (rumah bujang)....huhu...

esok kalau wayang bukak, nk pi tengok wayang...huhu..


SELAMAT HARI RAYA SEMUA...
MAAF KALAU ADA TERKASAR BAHASA ATAU KALAU ADA TERBUAT HATI SIAPA-SIAPA TERGURIS DALAM CG NI...
🙏
 

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
9,940
Reaction score
2,387
Points
151
slamaat hari raya 🌙 aidilfitri sume

mintk maap la klu ade terkecik ati sepanjang berforum kt cg nie

aku hnye jlnkn tugas jer

k slamat2 sumenye

betul...tugas sebagai sniper ni mmg kena kasar sikit.....
dia punya tembakan tu mmg tepat dan pedih.....tapi nk buat mcm mana... dh tugas mcm tu.. 😅(y)
 

cak cibo

Active Member
Joined
Apr 18, 2018
Messages
1,196
Reaction score
657
Points
81
Assallamualaikum warahmatullah

Saya nak ucap Selamat Hari Raya Aidil Fitri.

Dan Maaf atas segala kesilapan, terguris rasa, ter...ter,,,,ter... semua ter dan yg tersengaja jugak.

Ampun maaf atas segalanya..


..........

Kepada Ayah Bonda yg tercinta...rindu dan cinta tak terhingga buat Abah dan Mak....walau Mak baru menyusul Abah last year sja..tapi rindunya rasa mcm sejuta tahun.
Aidifitri dlm MCO ni lebih bagi peluang buat mengenang dan mendoakan buat Mak Abah...semoga berbahagia di Taman Syurga.

Kami insyaAllah tak lama akan menyusul juga.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register