RTM gam Memey Suhaiza jika didapati bersalah

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
KUALA LUMPUR - Pelakon Memey Suhaiza Suhaimi, 20, bakal mengikut jejak langkah artis-artis lain seperti Saleem dan Rosnah Mat Aris yang digantung oleh RTM seandainya dia didapati bersalah oleh Mahkamah Syariah atas tuduhan berkhalwat baru-baru ini.

Ketua Pengarah RTM, Datuk Abdul Rahman Hamid berkata, RTM secara prinsip tidak mahu masyarakat memandang serong terhadap stesen penyiaran kerajaan itu gara-gara menyiarkan paparan drama atau filem lakonan artis bermasalah.

"Dalam kes Memey ini, sememangnya RTM memandang serius kes salah lakunya tapi Memey masih belum dibuktikan bersalah di mahkamah dan pada masa yang sama, cakap-cakap mengenainya hanya jadi mainan akhbar.

"Justeru, RTM tak boleh secara drastik menghukumnya sama ada digam terus atau digantung dalam tempoh masa tertentu,'' katanya kepada Kosmo! ketika dihubungi semalam.
 
Sponsored Post

nippon_hokage

Fun Poster
Joined
Jul 20, 2008
Messages
856
Reaction score
3
Points
15
bagus le tu klo mahkamah dah buat keputusan....


kita2 ni just patuh je le yek



harap artis lain amik le buat pengajaran......yg artis pompuan blum belaki tu...elak2 le ada skandal/sms/mms/ym/skypee dll....byk ah artis yg bujang2 ganteng dan berduit....


p/s : jaman dah berubah.....yg x jadi artis pong dh byk sgt yg kaya skg ni...klo artis pompuan gatai tu dah abis listing artis lelaki kaya2/maccho/tiinggiiii dll.....arvertise jek le kat carigold ni nak belaki.....JUST LETAK syarat2....usd 10k permonth fixxed income 3 thn lps n bujang...antara syarat2 nya
 

aKuLaH

Active+ Member
Joined
Jan 13, 2008
Messages
2,648
Reaction score
5
Points
30
norman hakim x kene gam jugak ker??...
 

min9797

Active+ Member
Joined
Aug 13, 2008
Messages
3,093
Reaction score
90
Points
30
ptutnya norman tu yg kena gam...dia punca segalanya..
 

anuarinvestor

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Dec 13, 2007
Messages
10,529
Reaction score
143
Points
123
emm rtm..memey...memey...rtm...sama je
 

naj2921

Active+ Member
Joined
Apr 16, 2008
Messages
4,529
Reaction score
12
Points
25
memey ... norman...rtm...

sama je..suka merapu...:)):))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register