Rozita & Zain Saidin Umum Nikah Lepas Aidilfitri

CG Sponsors




azrulazman

CG Top Poster Club
Joined
Feb 11, 2010
Messages
30,406
Reaction score
150
Points
128
KUALA LUMPUR: Pasangan selebriti Rozita Che Wan dan Zain Saidin membuat keputusan untuk mengumumkan tarikh perkahwinan mereka selepas sambutan Aidilfitri iaitu pada bukan Ogos depan.

Rozita, 40, berkata, dia dan Zain, 29, akan mengadakan sidang media khas untuk memudahkan mereka serta pihak media berkongsi hal-hal persiapan perkahwinan mereka nanti.

"Selepas Hari Raya nanti kami akan membuat pengumuman perkahwinan kami.

"Cara itu lebih senang agar pihak media dapat berkumpul serentak. Kalau boleh saya tidak mahu mana-mana pihak yang berkecil hati nanti jika tidak diadakan majlis seperti itu," katanya.

Tambah pengacara Primadona (Astro Prima) ini, dia tidak mengidamkan sebarang perkahwinan yang besar-besaran, sebaliknya berharap dia dan Zain dapat menjalani kehidupan sebagai suami isteri dengan penuh tanggungjawab.

Namun kata Rozita, kekasihnya itu pula mengimpikan sebuah perkahwinan berkonsepkan dalam taman.

"Kami akan membuat majlis perkahwinan di Kuala Lumpur sahaja. Bagi saya cukup sahaja majlis perkahwinan yang sederhana.

"Paling penting ialah bagaimana kita mengendalikan kehidupan alam perkahwinan itu nanti," ujarnya.

Sementara itu, ditanya adakah Rozita masih mahu kekal dengan imej seksi selepas menjadi isteri orang nanti, dia belum pasti tentang hal itu.

"Entahlah, kita tengok sahajalah nanti macam mana," seloroh ibu tunggal kepada dua orang anak ini.

 
Sponsored Post

ZURA-SAN

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 14, 2010
Messages
13,037
Reaction score
23
Points
120
wah...
suka la zain..dia yg dapat cikta ni...
 

Yul-Minho

Legendary Member
Joined
Jul 23, 2012
Messages
15,938
Reaction score
1,170
Points
201
kawen je la cepat2.. cemuih dah aku tgk dok berkepit2 tuu...
 

syukranjz

Active+ Member
Joined
Dec 15, 2010
Messages
4,779
Reaction score
9
Points
25
Kawen la cepat....ke hulu ke hilir..
 

amieldadaniel

Fun Poster
Joined
Mar 18, 2013
Messages
131
Reaction score
0
Points
10
sedor sedor dirilah yer...seksi tu hak saya....wah wah wah..sampai bila cikta ooi..cpt2 la kawen..nti baru kau tau camana alam umah tangga ko nti....sebab seksi tu hak kau kan...haaaa tguuuuuu
 

g_kan

Active Member
Joined
Jan 22, 2008
Messages
2,279
Reaction score
180
Points
33
seksi tu hak dia tp seksa tu hak Allah.........
 

eLLYaNa

CG Top Poster Club
Joined
Apr 17, 2008
Messages
27,295
Reaction score
40
Points
125
tahniah che ta. Cepat2 ler menikah.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register