To Sell rokok ajaib untuk yg nak kurang atau berhenti merokok

CG Sponsors




brabusteam

Fun Poster
Joined
Jan 13, 2010
Messages
113
Reaction score
0
Points
10
ROKOK…??? Siapa yang tak kenal… kalau di buat forum mengenai isu rokok pasti mendapat tindak balas yang positif. Lebih-lebih lagi daripada kaki-kaki rokok. Malah terdapat fakta mengatakan bahawa terdapat lebih kurang 1.15 billion perokok di seluruh dunia. Di Malaysia sahaja separuh dari golongan lelaki adalah kaki rokok dan itu belum di kira dari golongan wanita, remaja dan kanak-kanak.. Kaki rokok juga tidak lagi hairan dengan kandungan Tar, Nikotin dan Karbon Monoksida yang terdapat pada rokok yang dinyalakan.



“MEROKOK ITU BAHAYA” & “ROKOK NAIK HARGA”… Katalah apa sahaja mereka tetap akan menghisapnya.. mahal mana pun harganya mereka tetap membeli juga.. malahan amaran yang tertera disetiap kotak rokok juga sudah lali buat mereka…



Disebabkan keadaan ekonomi yang semakin meningkat, buat kaki-kaki rokok ataupun perokok-perokok kat Malaysia terdapat berita gembira untuk anda.


promosi price RM230
 
Last edited:
Sponsored Post

janggut_X

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
mmg ajaib ni.den ghaso rokok elektronik ni..murah..murah.
 

brabusteam

Fun Poster
Joined
Jan 13, 2010
Messages
113
Reaction score
0
Points
10
menatang pe nie bro ?
rokok yg tidak mengandungi tembakau hanya ada bateri dan perasa tertentu...

boleh di hisap dimana2 pun kawasan larangan kerana belom ada undang2 melarang menghisap rokok elektronik:D

tidak ada bahan kimia....
 

brabusteam

Fun Poster
Joined
Jan 13, 2010
Messages
113
Reaction score
0
Points
10
mmg ajaib ni.den ghaso rokok elektronik ni..murah..murah.

buek maso ni hargo promosi esok atau luso den x tahu laie nak naik berapo... tapi den dongar mmg murah lah kek market pun hargo sampai rm300#:-S
 

izack1981

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2007
Messages
10,380
Reaction score
61
Points
120
rokok yg tidak mengandungi tembakau hanya ada bateri dan perasa tertentu...

boleh di hisap dimana2 pun kawasan larangan kerana belom ada undang2 melarang menghisap rokok elektronik:D

tidak ada bahan kimia....
TT tadak ym ka? Mai ym sat...
 

janggut_X

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
adakah samo mcm picoco jual ni?
 

FXminded

Super Active Member
Joined
Sep 11, 2009
Messages
5,189
Reaction score
18
Points
65
rokok yg tidak mengandungi tembakau hanya ada bateri dan perasa tertentu...

boleh di hisap dimana2 pun kawasan larangan kerana belom ada undang2 melarang menghisap rokok elektronik:D

tidak ada bahan kimia....
:D kena samang jugok kot.. sebab amarangnya merokok...

tak kira elektronik ke, merokok jarak jauh ke, asalkang merokok:D
 

mangkaq

Super Active Member
Joined
Mar 13, 2008
Messages
8,834
Reaction score
71
Points
75
macam penah ada org jual je sebelom ni!!
 

brabusteam

Fun Poster
Joined
Jan 13, 2010
Messages
113
Reaction score
0
Points
10
adakah samo mcm picoco jual ni?
lain beb sebab rokok ni casing dia boleh di jadikan chager so bila bateri habis x perlu nak cari elektrik supply cuma nasuk dalam casing dan terus cas sendiri.....
 
Sponsored Post
Top
Log in Register